- Multimedya Kızların Dinlediği Şarkı -
Alarmın yüksek sesiyle yataktan sıçrayıp yere düştüm. Neden bu kadar erken kalkmak zorundayız ki ? Telefonuma baktığımda şarjı çok azdı şarja takıp banyoya girecekken Pınar kapıdan seslendi.
''Uykucu hala kalkmadın mı ?''
''Kalktım banyoya giriyorum daha 1 saatimiz var hemen hazırlanıp gelirim.''
''Çok gecikme kahvaltıyı hazırlıyoruz.''
Üstümü çıkartıp duşa girince sıcak suyu açtım ve tenimin sıcak suyla buluşmasıyla titremem bir olmuştu. Dün ki olanları unutacaktım ve bir daha hatırlamayacaktım. Zaten yeni başlangıçlar bunun için değil midir ? Arkana bakmadan eskileri bir kenara atıp yeni şeylere başlamak gibi. Bunun için geç değildi tam zamanıydı bugünün güzel geçeceğine inanıyordum. Daha fazla durmayıp duştan çıktım ve kurulandım. Saçlarımı kurulayıp iyice taradım ve açık bıraktım saçlarımı seviyordum uzun olması hoşuma gidiyordu. Dolabın karşısına geçip okul formasını giydim. Tişörtün eteklerini pantolonumun içine soktum ve aşağıya indim. Kahvaltı muhteşem duruyordu ağzım açık bakarken Alara'nın sesiyle kendime geldim.
''Birileri kendine gelebilmiş.''
''Sıcacık bir duştan sonra hangi insan kendine gelemez.'' Gereksiz bir soruyla olayı geçiştirmeye çalışıyordum.
''Hadi kızlar kahvaltınızı yapın ilk günden geç kalmak istemiyorum ve sen ötmeye başlarsan iyi edersin mademki kendini toparladın artık anlatmamak için bir nedenin yok.''
''Dün dağlık evinden çıktım buraya gelecekken araba birden durdu ve ön kaportasına baktım motordan dumanlar çıkıyordu ne yapacağımı bilemedim telefonda çekmiyordu az yürümeye çıkmıştım hava da karanlık olunca baya korktum. Karşıma kulübe çıktı belki yardım eden birileri olur diye oraya yöneldim. İçeri girdim ve bir kapı gördüm oradan sesler geliyordu belki orada birileri vardır diye kapıyı açtım ve bir cesetle karşılaştım orada ne yapacağımı bilemedim cesetle beraber 3 kişi daha vardı onlar yapmıştı. Koşar adımlarla hemen kulübeden çıktım ve kaçmaya başladım işte sonuç bu.''
Yemek yemeye başlarken Pınar ve Alara ağızları açık bana bakıyorlardı. Eminim onlarda benim kadar şaşırmışlardı ama gerçek buydu. O sırada peş peşe ağzıma yemek tıkarken Alara konuşmaya başladı.
''Peki bunu polise falan anlatmayı düşünmüyor musun ?'' Alara'nın sorusu çok gereksizdi.
''Polise anlatsam ne fayda edecek ? Adamlar çoktan toparlanmaya başlamıştı bile elimde de kanıt yok.'' Pınar lafa girip.
''Bu olayı unutuyoruz ve yolumuza bakıyoruz kimsenin bir şeyden haberi yok ne Asya o olaya şahit oldu ne de biz bu olayı duyduk tamam mı ? Kendinize gelin.''
''Asya cinayet işleyenlerin yüzünü gördün mü ?''
''Çok fazla hatırlamıyorum ama görsem tanırım o anki adrenalimle sadece kaçmaya odaklanmıştım.''
''Hey, beni duymadınız mı ? Unuttuk gitti o kadar düşmeyin üstüne çıkmamız lazım yarım saate okulda olmamız gerekiyor hadi.''
''Çantamı ve telefonu mu alıp çıkıyorum sizi bekleyeyim mi ?'' diye gereksiz bir sordu sordum.
''Bir zahmet beklersen geliyoruz hemen.''
Yukarı çıkıp çantamı ve telefonumu aldım. Baş ucumdan paketi açılmamış olan sigaramı çantanın küçük gözüne sıkıştırdım. Hızlı adımlarla aşağıya inip converselerimi giydim o sırada Pınar ve Alara kahvaltıyı daha yeni kaldırmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Ruhlar (Düzenleniyor)
Teen FictionBirbirinden farklı kötü geçmişleri olan insanların bir arada olduğu bir hikaye.. Her şeyin başladığı o yer, koridorlarında eli kanlı katillerin dolaştığı Kız Lisesi. Hani geçmiş geçmişte kaldı derler ya. Ya geçmiş geçmemişse ?