Capitolul XI

21 3 0
                                    

Nu mai vars lacrimi promit,dar de impacat cu el ma voi impaca doar ca prieten ei nu vreau sa fiu cea dea doua lui alegere, vreu sa fiu prima si daca ca pleca sa plece si să nu mai vină că mă doare cind face așa, l-am iertat că nu l-am știut de loc pînă acum, cind defapt credeam ca ma iubeste si ca are nevoie de mine, nu mai cred, lasa-l să plece nu vreau ca mereu si mereu sa-si bata joc de mine, lasa sa plece cu fosta lui , le urez fericire, si fie ca asta sa ajunga pina la nunta cinstit... Nu mai vreau, nu voi mai iubi pe nimeni, promit , el a fost ultimu, știu ca eubseaman a copilul lui asta nu ii trebuie, lui ii trebuie fete marivce vor face tot ce vrea el, tot ce se poate de facut, dar de la mine, de la un copil ca mine ce poate cere ?

Ce poate cere de la o fata care are fantezie de copil, care doarme cu jucarii de pluș , care inca crede in Moș Crăciun, care vede totul roz, care îi e rusine sa fie un pic mai slaba in fața altora, căreia îi e frica de tot, care încă și acum cind își vede parintii le sare în git doar pentru a le arăta cit de mult ii iubește, care inca plinge atunci cind cava nu iese, care inca crede in iubire cu hapy end.

Pentru cei trebuie una ca mine, el are nevoie de una care vede real, care e matura, care nu sare in git de fericire, care nu se multumeste cu o ciocolată , care e multumita abia la un colier de pietre pretioase, pentru ce lui una ca mine, el m-a iubit și nu mă mai iubește, îl las sa faca alegerea nu e viața mea , dar e al lui lasa-l sa fie fericit , eu una dau mîinile jos, mă predau....
M-am săturat să lupt....♥

Gînduri Și TrăiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum