3.Zamyšlení

116 17 21
                                    

Děkuji ti díky tobě mám lepší náladu .
Jen ten člověk kterého se to týká tak ví.

Když jsem přišel domů bylo něco okolo druhé raní hodiny. Lehl jsem si do postele a přemýšlel jsem nad neznámou osobou která mně mohla v mžiku zabít ale místo toho zabyla může který byl v bezvědomí. Usínal jsem z myšlenkou že jí najdu. Ráno jsem se zbudil a šel jsem se umýt a připravit na snídani pro Lili která ještě chvilku spala mezi tím jsem musel myslet na to co udělám ze záhadným lučešníkem, nechtěl jsem ho zabít ale budu muset protože pokud mně vyděl a sledoval mohlo by to ohrozit Lili a to jsem  nechtěl.

Šel jsem pomalu do pokoje své sestry a všiml jsem si že ležela na zemi tak jsem k ní přišel blíž a vzal si ji do náruče a položil do postele. Poté jsem ji vzbudil polibkem na čelo a pohlazení po hlavě. Když jsem vydel že vstává tak jsem odcházel ale na jednou jsem si všiml obávaného předloktí.

: Lili co se ti stalo z rukou?
Lili: nic mám na raženou ruku z tělocviku, nic to není neboj.
Já: dobrá ale davej pozor na sebe ano.

Z těmito slovi jsem odešel z pokoje a přemístil jsem se do kuchyně.
Když přišla Lili na snídani tak jsem jedli v tichosti. Poté jsem ji dal peníze a políbil na čelo a popřál ji hezký den.
A odcházela na autobus do školy.

Já jsem se odebral do pokoje a vzal jsem si věci které jsem měl což bylo
(vrhací nože, dýka,střelná zbraň a šíp)
Když jsem vše posbíral tak jsem šel do garáže kde jsem vše očistil a schoval. Nechal jsem si venku pouze černý šíp s modrým pírkem.
Diagnóza šípů
Černý s modrým pírkem
Z lehkého ale tvrdého dřeva.
Trub šípů je vyřezané různými značkami.
Hrod šípů je jemně tepaný.
Šíp je ručně dělaný.
Koukal jsem se na internet ale nic jsem otom šípů nic nenašel ani žádný který by se podobal šípů který mám. Tak jsem šel za známým který se tím zabývá když jsem mu to ukázal tak mi řekl že to je domácí tvorba ale víc k tomu nemohl říct.

Když jsem přišel domů tak jsem si zbalil do batohu pár nožů. Když přišla Lili domů tak jsem ji řekl že večer nebudu doma. Když jsme se na večeřeli tak jsem umyl nádobý a Lili si dělala úkoli.

Když jsem odcházel z domů tak mi bylo jasné že budu muset na místo kde jsem byl včera večer když jsem přišel do uličky. Koukal jsem se na místa kde by mohli tak střelec být. Vylezl jsem na střechu a koukam jsem se na místo kde by střelec mohl být. A našel jsem místo kde je nejlepší výhled, hledal jsem tam nějakou stopu ale nic tam nebylo. Když jsem se vracel pomalu domů tak jsem procházel temnými uličkami. Když najednou slyším hluk a jdu se kouknout co se  děje, když jsem vyděl osamělou slečnu co řve a brečí a kolem ní je asi šest mužů který zní trhají oblečení a chystají se ji zneužít. V tom jsem vyšel a a upoutal na sebe pozornost tím že jsem zavola na ně.
Hej pánové nechte tu slečnu nebo vás zabiju. Když se na mně kouknou tak se  jen zsmějou a jeden z nich křikne ad mne jdou vyřídit. Když jdou dva po mne tak jednou hodím nůž do oka a ten se stácí mrtví na zem. Druhý běží ke mně když ho srazím na zem jednou ranou na nos ten s kontaktem ne pěsti uspokojivě křupne. Když se můj protivník zvedá ze země tak mu ještě kopnu do krku slyším já chrčí a z úst mu vytéká krev. Pomalu se bylížím  a kolem mě je rozmístí zbylí čtyři útočníci. Když jednoho skolím dalším nožem hozeným do krku ten se zabodne a teče z rány krev. Dalšího skolím ránou na spánek a muž je v bezvědomí. Ale v tu ránu dostávám něčím přes hlavu a padám k zemi.
Ležím na zemi a poslední dva útočníci ke mně  přistupují.  Jeden nůž na mne míří pistolí a druhý muž drží kovovou tyč. První muž na mne míří zbraní když se mu závodně šíp do hlavy a ten je ve vteřině  mrtví. Druhy muž se dává na útěk ale není tak rychlí aby utekl ležícímu šípů který se mu zabodává do zad té je též mrtví.

Pomalu vstávám ze země a koukám se po střeše jestli někoho nespatřil. Na vteřinu vydím osobu s lukem a v černých věcech. Než jsem se vzpamatoval tak jsem tak ta osoba byla prič.

Pomalu jdu domů a  přemýšlím nad dnešním dnem. Když jsem doma jdu se umít a ulehám do postele ve vteřině usnu.

Další díl na světě z mé pomatené hlavi
Doufám že se vám bude líbit a i kdyby ne tam mi to je jedno. Jelikož píšu pro radost.

Nic Není Jak vypadáKde žijí příběhy. Začni objevovat