Asi po měsíci po mém zranění jsem konečně mohl začít trénovat. Mezitím za mnou pravidelně chodila Majda. Dost jsem se sblížil a já jsem nemohl na ní pořad přestat myslet. Souhlasil jsem z jejími podmínkami ohledně naší spolupráce a našich trénincích.
Když jsem spolu trénovali tak jsem hnet po prvním tréninku zjistil že nic neumím o proti Majdě. Je rychlá, šikovná, milá, hezká, silná a hlavně je lidská. Nemyslí si osobě že je něco víc ale ví že tento svět je špatný a chce mi pomoci s očistou tohoto města.
I když jsem se zlepšoval v bojových umění tak i ve vrhání nožů. A naučil jsem se ještě ze spousty dalších zbraní.
Když přijdu domů tak jsem vyslýchán sestrou už je to docela otravné ale i zároveň úsměvné.
Lili:Ahoj bráško tak co Majda už jsi ji někam pozval?
Já:Lili neprovokuj ano líbí se mi toť vše ano.
Lili:Bráško, vždyť to na tobě vydím jseš do ní úplně hotovej tak nežli ano.
Já:Ach jo, tak máš pravdu ale tím se nic nemění je to jen kamarádka. A vůbec jen tak náhodou nemáš nějaké úkoly?
Lili:No jo už je jdu dělat aby jsi neřekl čau.Konečně jsem měl chvilku čas na své myšlenky. Tak jsem šel do garáže a tam se zamkl. A přemýšlel o Majdě a otom kde má sestra tak rychle dospěla.
Přitom jsem si leštil a brousil nože. Když mi zazvonil telefon a vytrhl mě z myšlenek. Kouknu se na displeje a vydím že volá Majda.Jsem strašně rád že volá.
Já:Ahoj Majdo co mohu pro tebe udělat?
Majda:Ahoj Edý jen jsem se chtěla zeptat jestli nechceš něco podniknout?
Já:No nevím jelikož se chci věnovat Lili jelikož se sní moc nevidím. Ale jestli chceš tak můžeš přijít na večeři?
Lili:Přijdu ráda děkuji a pozdravuj Lili pa.Když jsem skončil hovor a utíkal jsem do sprchy. Po sprše jsem šel udělat večeři. Přitom jsem zavolal Lili. Když přišla dolů a ptala se co se děje. Když jsem ji řekl že přijde Majda tak se na mě koukla a usmála se. Když odešla opět do pokoje tak jsem dělal na jídel. Když bylo jídlo hotové tak jsem připravil stůl tak zazvonil zvonek.
Seděli jsem u stolu a jedli já jsem z ní nemohl zpustit z oči byla krásná. Bavila se s Lili a já nevnímal do té doby než zazvonil zvonek.
Lili okamžitě vstal a šla otevřít. Hned jsem šel za ní a uviděl nějakého kluka ve věku Lili.
Lili: Edvarde toto je Chris
Chris:Dobrý den pane nohu vaší sestru pozvat ven do kina?Chvilku jsem koukal jako blbec než jsem se vzpamatoval z toho šoku.
Já: Samozřejmě ale jen pokud bude chtít.
Lili přikývla a běžela se oblíct.
Chris:Děkuji pane.
Já: Ale pokud se jí něco stane tak si mně nepřej ano .
Chris:Ano pane nemějte strach.Já jen přikývl a slyšel jak Lili běží z pokoje koukla se na mě a zrudla jak rajče objal jsem ji a ona odešla.
Když jsem přišel ke stolu tak Majda už dojedla a koukala se na mě a já na ni.
Majda:Co se děje jses nějaký zaražený?
Já:má sestra šla na rande.
Majda: a co stím už je velká.
Já:No to ano ale já ani nevěděl že někoho má a teď mám oni strach. Kdybych to věděl tak ...
Majda:tak co? Zakázal by jsi ji to nebo bys ho zabil?
Já:Ne to ne ale aspoň jsem mohl mít přehled.
Majda:Dobře ale já už budu muset jít domů tak že pokud ti to nevadí tak bych ráda šla.
Já:A mohu tě doprovodit ?
Majda:ano mohl budu ráda.Když jsme se oblékali tak jsem si vzal pár nožů sebou tak aby to nevěděla Majda. Vím je to divný ale jsem rád když jsem připraven na cokoliv.
Když jsme pomalu šli městem tak jsme si povídali tedy ona povídala a já jen poslouchal a sledoval její krásné rty jak se pohybují. Když jsme takto šli asi hodinu, tak se najednou Majda zastavila a já vrazil do nějakého může který mě hned odstrčil zpět a já zakopl když jsem se zvedal tak jsem vyděl tři může stojící okolo nás. Jeden na Majdu míří zbraní a zbylí dva jdou ke mě. Jak mile muž s pistolí byl od Majdy asi metr tak ostatní stali u mě s nožema v ruce. Ale jakmile jsem vyděl Majdu jak stojí bezmocná tak jsem udělal krok zpět aby h byl dále od mužů který se ke mě blížili. Než muž s pistolí stačil něco říct tak měl nůž zabodlí v srdci a druhý v krku. Než stačili ostatní muži nějak zareagovat tak Majda jednomu zlomila pár žeber obě ruce a na konec mu zlomila vaz. Já jsem s druhým mužem kroužil kolem sebe a vytasil jsem svou dýku kterou jsem měl za páskem. Muž udělal výpad a já ho řízl do ruky skusil to znovu a znovu já se jen kryl a občas zabodl nůž do může aby cítil bolest a byl víc nasranej a když se tak stalo tak se rozeběhl proti mě a já se na poslední chvilku skrčil a podřízl mu achlovku. Když muž padl na zem a začel křičet a poté prosit o život tak jsem ho tam nechal a šel k Majdě. Majda byla v šoku ale dala se rychle dohromady když jsem se ji zeptal co uděláme z posledním tak jen tvrdě řekla ad ho zabiji. Přišel jsem k němu a vrazil mu dýku do hrdla jen za chroptěl a zemřel. Já odvedl Majdu domů a rozloučil jsem se ní ale kdyz jsem odcházel tak mě zastavila a já se na ní otočil.
Majda:Děkuji za záchranu .
Já:teď jsme si kvit a usmál se na ni.
Majda:jsem ti moc vděčná .Otočila se ke mě a odcházela prič. Já k ní došel a chytil ji za ruku. Tudíž se automaticky otočila a koukla se mi do oči. Já ji okamžitě políbil na rty a když jsem se odtáhl tak jse ji řekl že kuli ní položim i život pokud bude potřeba. Otočil jsem se a odešel domů a cestou jsem přemýšlel co jsem to udělal. Ale byl jsem zato rád.
Ahoj tak konec další části asi tato kapitola je nudná ale musí tu byt. Jinak děkuji za komenty a hvězdy vždy potěší . :)