Došli jsme na místo které jsme si zvolili. A začali jsme se připravovat na případný boj. Oba jsme byli vyzbrojeni vším možným takto jsem tam strávili asi hodinu vymýšlení. Všelijakých strategií na útok a případně na obranu.
Když jsme tu asi strávili hodinu v tichosti. Tak jsme uslyšeli zvuk brzdícího auta. Oba jsem se připravili k utoku.
Když jsem uviděl asi osm mužů a mezi nimi mou sestru a toho kreténa. Tak už mě pohltila zloba a vztek. Muži se zastavili a čekali na to co se stane.
Když se dlouhou dobu nic nedělo a jen tak jsme stáli a mířili na sebe zbraněmi. A v tom z ničeho nic se ozval ten slizoun David Hestra.
Já: pust mou sestru a dostaneš to co chceš.
Slizoun: ty seš hodně naivní, když si myslíš že jí pustím. První mi dej to co chci a potom ji pustím.
Já: a co to udělat tak že já vezmu to co chceš a ty přivedeš sestru. A sejdeme se v polovině cesty mezi vámi a námi .
Slizoun: můžeme to skusit udělat ale počítej s tím že pokud se o něco pokusíš tak ji zabiju ano a je mi jedno že je to dítě.
Já: dobrá ale jakou mám já záruku že se nic nestane mě a nebo někomu jinému?
Slizoun: tak to mi asi budeš muset věřit ;)
Já: dobrá.Slizoun vzal za ruku mou sestru a vyšel. Já vzal batoh z věcmi a vyšle také. Střetli jsme se uprostřed. Já mu podával batoh s papíry a vším možným a on mi předal sestru.
Když jsme šli každý zpět tak jsem šeptal Lili. Lili až dojdeme k Majdě tak utečeš co nejrychleji prič. Neohlížej se i kdyby jsi slyšela cokoliv jen utíkej jak nejrychleji budeš moc ano a uteč kam koliv do bezpeci. Dal jsem ji telefon a řekl ještě že ji na to zavolám až bude po všem.
Došli jsme na místo a Lili utíkala jak nejrychleji mohla. Já se otočil a připravil se na boj.
Když slizoun spatřil že Lili utekla. Tak hned za ní poslal 4 svoje může a rozdával další rozkazi ale mezi tím než muži stačili doběhnout poblíž k nám tak je Mají zabila šípi jednoho trefila do hlavi, druhého do žeber, třetího do stehna a ten spadl a cukal se do té doby než se jed dostal k srdci, čtvrtý byl mrtví hned jak mile mu proletěl šíp krkem. Stříkala z něj krev jako z fontanky na čokoládu.
Když to slizoun uviděl zavelel k palbě.
Když kolem nás létali kulky. Podíval jsem se na Majdu a usmál se ne ní připadal jsem si jako ve filmu pan a paní Smithovi.Když jeden z mužů nabíjel tak se mu můj nůž zabodl do břicha ale to už měl nabito a když padal tak střílel všude možně. Poté se palba přesměrovala na mě a tak Mají trefila šípem do srdce. Ten byl hned mrtví. Zbývali nám už jen dva a slizoun. Když jsem chtěl zabít dalšího tak jsem si nevšiml že tam je ještě jeden a ten čekal na správnou příležitost. Když jsem chtěl hodit nůž tak mě kula trefila do ruky. Tak že můj nůž nedoletěl tam kam měl a spadl předemně já jsem se skryl a mezitím co jsem byl schován tak jsem vyděl jak Mají trefila dalšího střelce do hrudníku. Poslední na ní začel okamžitě střílet a tak jsem vyběhl ze svého úkrytu a přilákal tak na sebe jeho pozornost. Když jsem běžel tak jsem se snažil vyhýbat kulkam. Mají se chopila své šance a vystřelila svůj šíp na svou smrtelnou cestu. Šíp našel svůj cíl a muž se skácel k zemi.
Všichni byli už mrtví až na slizouna. Došel jsem k Majdě a vzal jí za bradu a řekl jsem ji že najdeme toho posledního. Když jsme vyšli ze svého úkrytu tak jsme nemuseli hledat dlouho jelikož slizoun vyšel sám a mířil na Mají.
V ten moment jsem vyděl všecko zpomalené. Slizoun zmáčkl spoušť a kulka vyletěla. Já aniž bych si to uvědomil tak jsem si stoupl před Majdu a koukl jsem se jí do jejich krásných očí. V tu ránu do mě zajela kulka a já padl k zemi. Vyděl jsem jak Majda střelila svůj šíp a ten trefil slizouna.
Když jsem byl na zemi a čekal na to až vydechnu na posledy. Tak jsem ucítil jak mi někdo zvedá hlavu a pokládá si jí na klín. Otevřel jsem oči a koukl jsem se na svého andela. Vyděl jsem jak ji stékají slzi po tváři. Zachraptil jsem že ji miluji. Ona se sehla a políbila mě. Cítil jsem jak se mi do úst hrne krev. Tu jsem vyplivl a řekl jsem ad se postará o Lili. Ona jen kývla hlavou.
Začel jsem mít mžiky před očima a lapal jsem po dechu. Z posledním výdechem jsem zašeptal miluji tě.
Doufám že se tento příběh aspoň někomu trošku líbil.
Chci všem poděkovat za hvězdy a komenty. Moc si toho cením a moc vám všem děkuji.
Naskel u dalšího příběhu doufám že další budou lepší než je tento.
Zatím ahoj.