Když jsem se ráno probudil a spatřil Majdu jak poklidně spinká, tak jsem se usmál a pomalinku jsem se vylez z postele a šel jsem se vykoupat.
Poté jsem šel připravit snídani a udělat hodně kafe. Když jsem měl vše připravené na stole tak jsem si sedl a dal trošku kavi do hrnku a čekal jsem az se Majda probudí. Přemýšlel jsem nadtim co ten člověk po mě chce. Mé myšlenky obíhaly tímto směrem asi půl hodiny než jsem uslyšel ve svém pokoji pohyb.
Majda vyšla z mého pokoje jen v mém tričku a s rozcuchanou hlavou byla roztomilá a vypadala křehce.
Majda: Dobré ráno Edvarde.
Já: Dobré ráno Majdo jak jsi se vyspinkala.
(Majda zčervenala )
Majda: Dobře a děkuji že jsi byl u mě.
Já: Nemáš za co. Udělal jsem to pro tebe rád.Když jsme dojedli. Tak jsem se zeptal co ti chlapi chtěli. Natož mi Majda řekla že musí odejít a že se vrátí brzo.
Nevěděl jsem co mám tu dobu dělat než mi přijde Majda domů. Ale mezitím jsem našel všecky zbraně co jsem v domě našel a vykládal jsem je do pokoje seřadil jsem všecky nože co jsem měl par automatických zbraní luk a šípi. Vše jsem vyčistil a vše natřel jedem který měl zabít kdybych se náhodou netrefil na smrtelné místo.
Potom jsem si pustil hudbu a chvilku cvičil asi po 3 hodinách jsem se dočkala a majda přišla.
Když Majda přišla tak jsem si všiml batohu který si nesla na zádech.
Já: Ahoj co v tom neseš?
Majda: to co se po nás chce.
Já: a to je co?
Majda: důkazů ohledně David Hestra .
Já: a to je kdo?
Majda: To je ten co má tvou sestru.
Já: to je dobře tak to mu mohu zavolat že ?
Majda: dobře zavolej mu až bude vše připraveno ano.
Já: už mám vše připraveno a vše vymyšleno tak pokud ti to nebude vadit chtěl bych svou sestru doma.Odešel jsem do svého pokoje a zavolal Davidovi a domluvil jsem se sním kdy a kde se sejdeme. Potom jsem šel za Mají a vše ji řekl mám s Davidem sraz okolo půl dvanácté v lese. Tam kde jsem se potkal s Majdou a kde mě postřelila.
Majda udělala jídlo a šly jsme se najíst. Večeře byla v tichosti. Ale bylo vydět že oba přemýšlíme o tom jestli někdo z nás zemře. Po jídle jsme jen tak seděli a nic nedělali jen jsme poslouchali hudbu. Když se blížila naše hodina tak jsme se šly připravit. Když jsme vycházeli z domů tak jsem se naposledy koukl a odcházel. Když jsme byly na myste tak jsem chytil Majdu za ruku a přitáhl ji k sobě pošeptal jsem ji že ji strašně mysluji a pokud by se mi něco stalo tak aby se postarala o Lili. Poté jsme ji něžně políbil na čelo a rty .
Ahoj lidi tak něco malého jelikož mám hodně práce a málo času. Všem přeji šťastný noví rok .