~KISKANÇ MERT~

521 20 3
                                    

Multide Buğlem ve Mert var :))

Sabah Şirin'in kıskandırma planlarıyla uyandım yada uyanmak zorunda kaldım diyelim. Bu kızdan korkulur ama çok seviyorum ya.

Şirin beni banyoya sokup dolabımı karıştırmaya başladı.

-"Tatlım güzel bi duş al sonra yatağının üstündekileri giyin ve aşağıya gel."

Hemen güzel bi duş aldım sonra giyindim aşağıya indim kızlar kahvaltıyı hazırlıyorlar. Zuhal çok güzel yemek yapar demiş miydim.

-"Zuhal'im aşkım yine döktürmüşsün seni çok seviyorum "

-" Yağ yapma otur bugün Mert'i kıskandırıcaz geç kalmayalım"

-"Kızlar eminsiniz dimi boşuna umıtlandırmayın beni ya kıskanmazsa "

-"Buğlem sus yemeğini ye sinir etme beni"

Cevap vermedim güzel neşeli bi kahvaltı yaptık ve çantamı aldım tam evden çıkıyodum ki Şirin makyaj yapmam için ısrar etti eyeliner ve maskara sürdüm yeter cok abartıya gerek yok kıyafetimde normal yani (Multi de hem Mert hem Buğlem'in kıyafetleri var)

Evden çıktık ve taksiye bindik.
Heyecanlıyım Mert'i görücem hemde kıskandırıcaz ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Okula gelir gelmez Şirin'le derse girdiğimiz için Mert'i göremedim.

Dersten sonra Şirin'le kantine yürümeye başladım telefonuma gelen mesaja baktığımda Zuhal'den gelmişti.

Gönderen : Sevimli maymun :p

Tatlım kantine gelin ve bizim masaya oturun. Bizim bölümden bi arkadasıma rica ettim yanımıza gelip seninle tanışmak istediğini söyleyecek sende ayak uydur ama çok ileriye gitme öptüm :*

-"Şirin operasyon başlıyo hazırmısın? "

-" Başlasın bakalım bebek hadi gidelim bi an önce Mert'i alt üst edip sana aşık edelim "

-" Şirin sakin ol ufak bi oyun siz Mert ten gözünüzü ayırmayın tamam mı kıskanırsa bi işaret ver çocuğu gönderirim başımdan tamam mı vahşi kedi "

Şirin cevap veremeden kantine gelmiştik masaya yaklaşınca Mert'in gerildiğini fark ettim benden mi rahatsız olmuştu. Yüzüm asılsada hemen kendimi toparladım ve Mert'in yanına oturdum.

Ben kızlarla sohbete dalmışken biri seslenince sesin geldiği tarafa döndüm sarışın bi yakısıklı bana doğru geliyodu.
_"Buğlem "

-" Efendim "

-" Şey Buğlem... Ben senden çok hoşlanıyorum tanışmak istiyorum tabi sende istersen "

Ufak bi tebessüm oluştu suratımda tam cevap vericekken Mert'in kükremesi lafımı böldü.

-" İSTEMEZ SİKTİR GİT BURDAN"

-" Dostum ben sana sormadım. Buğlem cevabını alabilirmiyim? "

Şirin öksürmeye başlayınca çocuğu göndermem gerektiğini anladım.

-"Şey ismin neydi acaba"

-"BUĞLEM "

-" Mert lütfen lafımı bölme tamamı bi dinle lütfen.

Çocuk elini uzatıp

-"İlker ben memnun oldum Buğlemcim"dedi

-"İlker üzgünüm ama istemiyorum kusura bakma lütfen.

Diyip sandalyeme geri oturdum. Mert te yanıma oturunca Şirin:

-"Mert sana ne oldu çocugu döveceksin sandım sen Buğlem'i kıskandın mı " dedi.

MAFYAYIM KIZIM BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin