TAŞ DÜŞTÜ TAŞ

30 3 0
                                    

HATIRLATMA

Buğlem bir süre sonra bana döndü ve söylediği şeylerle dondum kaldım.

-"Mert ben....."

MERT ATEŞ

-"Mert ben....."

-"Evet sen? "

-"Ben hamileyim"

Hamile baba oluyorum ben baba oluyorum nasıl baba oluyorum lan ben.

-"Nasıl olur Ne diyosun sen "

-" Mert hamileyim diyorum aşkım "

-" Mert... Mert ordamısın aşkım şaka yaptım hayatım hahaha Mert yüzünün halini görmelisin. "

Buğlem Akay

Mert ben....."

-"Evet sen? "

-"Ben hamileyim"

Yüzündeki şaşkın ifadesi çok tatlı duruyor ya yerim ben seni çok tatlı aşkım benim. Yüz ifadesi yavaş yavaş sertleşti.

-"Nasıl olur Ne diyosun sen "

-" Mert hamileyim diyorum aşkım "

-" Mert... Mert ordamısın aşkım şaka yaptım hayatım hahaha Mert yüzünün halini görmelisin. "

Mert hiç cevap vermeden kalktı ve yukarı çıktı . Arkasından şaşkın şaşkın bakarken merdivenlerden indiğini gördüm.

-" Hazırlan cıkıyoruz. "

-" Nereye gidicez "

-" Seni eve bırakıcam sonra şirkete geçicem. "

-" Mert kızmayacak mısın? Böyle sakin kalman beni korkutuyor. "

-" Korkma bir an gerçek olsun istedim senin ve benim bebeğimiz ama mümkün değil. Kızmadım işe gitmem gerek hadi hazırlanda çıkalım. "

Ne demek mümkün değil benimle evlenmeyecek mi yoksa cocuk mu istemiyor ama istemese gerçek olmasını da istemez ki.

-" Neden mümkün değil aşkım ilerde olucak "

-" Hayatım ben şimdi için söyledim hani bebek için birşey yapmak gerekiyor ya onu yapmadık ama erken yaşta anne olucam dersen seve seve yaparım senin için "

Pislik pis pis sırıtıyor bide çok utanıyorum ya resmen dalga geçiyor. Hemen hazırlanıp arabaya geçtim peşimden neşeli gelen Mert'i görmezden gelerek arabaya bindim. Oda binip arabayı çalıştırdı.

Eve geldiğimde yine kızların olmadığını gördüm. Sanki bu evde tek ben yaşıyorum bugün dersim var ama ben gitmek istemiyorum o yüzden odama gidip yatıcam.
Mert'e mesaj atıp uyusam iyi olur merak etmesin.

Kime:Sert Mafyam💕

Aşkım ben bugün okula gitmek istemiyorum evdeyim haberin olsun uyuyacağım seni seviyorum 😚😚

Evet artık uyuyabilirim. Güzel hayaller kurarak tatlı bir uykuya daldım.

Uyandığımda odada birinin olduğunu hissettim gözlerimi yavaşça açtım odanın karanlık oldugunu gördüm etrafa bakarken yatağımın önünden birşey geçti. Komidinin üstünden telefonu mu alıp hemen Mert'i aradım odanın içinde çalan telefonla attığım çığlık ve bir gürültü adam yere düşünce hemen yataktan kalktım ama ayağım takılınca adamın üstüne düştüm çenem kafasına çarptı.

MAFYAYIM KIZIM BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin