Multi Cenk
Kapıda gördüğüm kişiyle dondum kaldım. Kaç sene olmuştu görmeyeli, beni terk edeli...
-''Buğlem beni içeri almayacak mısın? ''
-''Git burdan Cenk ''
-''Açıklamama izin ver"
-"NEYİ ACIKLAYACAKSIN HA NEYİ 3 SENE OLDU CENK BENİ TERK ETTİN GİTTİN BENİ ORDA REZİL ETTİN HAKARET ETTİN KÜÇÜMSEDİN NEYİ ACIKLAYACAKSIN şimdi sen git burdan gelme bir daha"Sonlara doğru sesim fısıltı halinde çıkmıştı.
-"Buğlem yapma öyle küçüktük oldu bi hata amma büyüttün sende çekil şurdan "
Zorla içeri girmeye çalıştı. Tam kapıyı kapatıyordum araya ayağını koydu tüm gücümle ittiriyorum kapıyı ama faydası yok beni yere itip içeri girdi. Yere düştüm off popom acıdı.
-" Öküz çık evimden görmek istemiyorum seni"
-"Buğlem Buğlem Buğlem biraz sus kahve yap içelim "-"Lan se.... Sözümü kesen kapıya doğru ilerledim.
İnanın gelen kişi okadar rahatlattı ki anlatamam bende anlamadım ama çok iyi oldu gelmesi.
Yavaşca mutfağa cektim Mert'i anlamsızca yüzüme bakıyo.-''Mert yardım et lütfen gücüm yetmedi zorla içeri girdi''
Gözlerim doldu.
-"Kim içeri girdi ne oluyo Buğlem ağlamadan anlat şunu"
-"Cenk zorla içeri girdi gitmiyor"
-''Cenk kim eski sevgilin mi? "
-" Anlatıcam önce lütfen yardım et "
Mert hızlı adımlarla salona gitti. Tabi bende peşinden yavas yavas gidiyorum acaba dısarı mı çıksam. Yok artık Buğlem saçmalama burası senin evin.
-''Sen kimsin"
-" Cenk ben sen kimsin asıl"
-"Mert bende Mert Ateş"
-"Burda ne arıyorsun Buğlem haber vermemişti geleceğini Buğlem senin neyin oluyo hiç bir erkeği evine almaz Buğlem"
-"1. Burda ne aradığım seni İlgilendirmez
2. Ben herkes değilim bu eve istediğim gibi girip çıkarım ki bu da seni ilgilendirmez
3. Buğlem'in sevgilisiyim. ŞİMDİ ÇIK DIŞARI"Ne dedi o sevgilisi mi dedi yok artık ben yanlıs duydum. Cenk neden öyle üzgün bakıyo anlamadım.
-"Buğlem'in sevgilisi sen olamazsın seni sevemez beni seviyo Buğlem dimi cevap ver Buğlem. "
Ne dicem şimdi Cenk'i seviyomuyum?
Hayır.-"Buğlem kimi seviyorsun sevgilini mi Cenk'i mi?"
-" Mert ben..."
-"Sen ne Buğlem"
-"Mert ben Seni Seviyorum "
Mert sarılıp öptü beni (Tabiki yanağımdan)
Oyun içinde olsa utanmıştım. Ben saf saf bakınırken Mert Cenk'in üstüne cıkmış dövüyodu oh iyi oldu hak etti pislik.
Siz merak ediyorsunuz dimi Cenk kim anlatıyım ;
17. Yaş günümde Cenk'e ondan hoşlandığımı söylemistim oda doğum günü pastamı yüzüme yapıştırıp" çok çirkinsin pasta bile seni güzelleştiremedi sana arkadaş gibi davranmaktan sıkıldım. Arkadasım demeye utanıyorum çok çirkinsin Buğlem "dediSonrada Üniversiteyi sehir dısında kazandı ve gitti Bir daha hiç konuşmadık.
Falan filanCenk'in yüzü kırmızmıydı yoksa kan mı o yüzü görünmüyo ayırsam mı acaba.
Yok yok şimdi Mert onu savunduğumu falan düşünür bide onla uğraşamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYIM KIZIM BEN
Novela JuvenilGenç ve yakışıklı bir mafya güzel ve çekici bi kız ikiside inatçı ** -Önüne baksana ya herşey karıştı -Çekil şuradan uğraşmam seninle -Öküz ...