Medyada Buğlem okula giderken giydikleri.
BUĞLEM AKAY
-''Şirin hadi artık''
Şuan ne mi yapıyorum güzel soru Şirin'i uyandırmaya çalışıyorum
Acaba su döksem mi?
-''Şirin son kez söylüyorum eğer uyanmazsan su dökerim.''Mırıldanarak arkasını döndü.
-''Aa Emir sen mi geldin Şirin uyuyo ama gelemez ki şimdi yazık oldu ne sürprizi yapacaktın ki''
-''AŞKIM geliyorum dur bekle.''
Bagırarak uyandı ve az kalsın yataktan düşüyordu.
Ben kahkahalarla gülerken Şirin olanları daha yeni anlamış olucak ki bana doğru gelmeye basladı.
-''Dur bak yaklaşma fena olur.'' Dediysemde fayda etmedi ben önde o arkada salona indik tam kurtuldum derken kendimi yerde Zuhal'in üstünde buldum.
-''Açılın ben geliyorum. ''Dedi Şirin. Hepimiz yerde yatarken gülmeye başladık.
Burnuma gelen kokularla adeta mutfağa uçtum Zuhal yine marifetlerini konuşturmuş anlaşılan. Hemen sofraya oturdum ve yemeye başladım inanılmaz bişey bu anlatamam. Şimdi beni kahvaltımla yanlız bırakın lütfen.-''Zuhal bebeğim ellerine sağlık cok lezzetli olmuş. ''
-''Afiyet olsun canım hadi sizde hazırlanın geç kalmayalım. ''
-''Tamam ben hazırlanıp geliyorum hemen Şirinem hazırlan sende Emir gelir birazdan beklemesin kapıda. ''Şirin saf saf dururken yukarı cıkıp hazırlandım bugün İkizlerin anlata anlata bitiremediği arkadaşlarıyla tanışıcaktık.
Dolaptan günlük bişeyler bulup giydim, eyeliner ve rimelimide sürdüm işte hazırım çantamıda alıp aşağıya indim.
Emir gelmiş salonda kızlarla beni bekliyor. Şirin beni görünce hemen ayaklandı. Hepimiz kapıda ayakkabılarımızı giyinip cıktık.
Demir bahçe kapısına yaslanmış bizi bekliyordu. Şirin ve Emir birlikte arabaya bindiler, Zuhal de Demir'in arabasına binince ben ortada kaldım.
Şirin camdan kafasını uzatıp eğlenen bi ses tonuyla bağırdı;
-''Bugün beni kandırmanın cezası Buğlem hanım.''dedi ve Emir'e dönüp gidelim dedi.
Emir bana özür diler gibi bakıp gaza bastı.
Demir arabayı hareket ettirip tam önümde durdu. Zuhal yavru köpekler gibi bakıp ;
-'Atla bakalım bugün de bizimlesin acıyorum sana.''dedi gülümseyerek radyoyu açtı.
Arabaya binip okula bi an önce gelmeyi bekledim. Bi an önce bi araba almalıyım.
Aslında Şirine kızgınım ama kıyamıyorum ona biraz trip atabilirim dimi ama.Okula gelince hiç beklemeden indim.
Şirin beni bekliyodu ona hiç bakmadan yanından gectim ve kafeteryaya gittim. Son dersten sonra kafeteryada bulusucaktık. Mert gelicek ve çocuklar bizi tanıştırıcak neyse geç kalıyorum bi kahve alıp derse gidiyim.
Kafeteryadan cıkıp hızlı hızlı sınıfa gidiyodum.
Birine çarptım elindekileri yere düştü. Kahveyi dökmemeyi başardım. İkimizde yanabilirdik.
-''Önüne baksana ya herşey karıştı''
-''Çekil şurdan uğraşamam seninle''
-''Öküz''
-''Ne dedin sen!! ''Upss yanlış kişiye öküz dedim sanırım o nasıl bi konuşmadır resmen tısladı ve ben korkuyorum. Bu arada çok karizmatik cocuk ya.
ŞİRİN YALÇIN
Buğlem yanımdan geçerken yüzüme hiç bakmadı.
Hergün okula bizimle geliyor.
Sabah beni kandırdığı için ufak bi ceza olsun diye onu arabaya almadan geldik anlaşılan bu şakam Buğlemin hoşuna gitmemiş onu üzmek istememiştim.-''Ne yaptın gördün mü gelirkende hiç konuşmadı kalbini kırdın Şirin gönlünü al kızı orda öylece bıraktın. ''
-''Sadece şakaydı bukadar üzüleceğini tahmin etmemiştim derste gönlünü alırım görüşüz. Diyip el salladım. Emir beni kapının önüne kadar bıraktı. Yanağımı öptü ve derse gitti.
İçeri girip baktım ama Buğlem yoktu en arkalarda bi yere oturdum Buğlemi beklemeye başladım. Buğlem geldiğinde benden uzakta bi yere oturdu tam yanına gidecektim ki ders başladı .''offf Buğlem off''
********************
EVET İLK BÖLÜM KARŞINIZDA UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
KÜÇÜK YILDIZCIĞA TIKLAMAYI UNUTMAYIN. SİZİ SEVİYORUM :*
☺☺☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYIM KIZIM BEN
Novela JuvenilGenç ve yakışıklı bir mafya güzel ve çekici bi kız ikiside inatçı ** -Önüne baksana ya herşey karıştı -Çekil şuradan uğraşmam seninle -Öküz ...