BUĞLEM
Arabadan inip eve dogru yürürken kendi kendime söyleniyordum.
-''Bir insan nasıl bukadar öküz olabilir hatunum ol nedir ya öküz öküz ök... ''-''Seni duyuyorum Buğlem dilini keserim.''
-'' Sen neden geliyorsun gitmedin mi''
-''Tehlikedesin korumalar gelene kadar seninleyim. Beni istemiyormusun yoksa ''
Yüzü asıldı. Daha ilk dakikadan kalbini kırdın aferin Buğlem.
-"Mert özür dilerim öyle demek istemedim. Şaşırdım sadece hem ben bişey demedim ki."
-"Neden gitmedin dedin Buğlem daha ne demen gerekirdi. "
-"Kapıyı aç hadi karnım aç benim"
-"Mert yemek yedik ya ne ara acıktın"
Bişey demeden salona geçti oturdu. Hemen mutfağa gidip bişeyler hazırlamaya başladım. Güzel güzel yemekleri hazırladım.
-"Mert gel hadi masa hazır. "
Mert mutfağa gelince bir bana bir masaya baktı donuk bakışlarını gözlerime sabitledi. Kendimi aslan tarafından takibe alınmış ceylan yavrusu gibi hissediyorum.
-" Buğlem "
-" E...Efendim"
-"Yemek nerde güzelim "
-" Önünde duruyor ya bak orda. "
Parmağımla masanın üstündeki sandviçleri gösterdim. Sandviç sevmiyo sanırım. Ama ben başka yemek yapamam ki.
-"Mert bana öyle bakma"
Neden sırıtıyor bu adam. Ne güzel gülüyor.
-" Nasıl bakmıyım. "
-" Böyle bakma işte yiyecek gibi "
-"Yiyecek bişey yok Buğlem başka çarem yok."
Üstüme doğru yürümeye başladı. Geri geri giderken tabiki sırtım duvara çarpmadı Mert'i şaşırtıp hemen kaçtım mutfaktan.
Salona girmeden ayaklarımı yerden kesildi. Ağzımı kapattı.
Ne oluyo lan. Gözlerim yerinden çıkıcak zannettim.-"Hey"
Çırpınırken Mert beni yere bıraktı .
Kaçıp banyoya girdim ve kapıyı kitledim.-"Ah şaka yapıyor olmalısın Buğlem çık dışarı. "
-" Mert sakinleş önce "
-" Buğlem gel buraya. "
-"Iıı olmaz"
-"BUĞLEM GEL DİYORSAM GEL LAN BURAYA KIRDIRMA O KAPIYI BANA SENİ DELİK DEŞİK EDERİM GEL BURAYA "
Korkudan altına yapmak diye bir laf var ya az kaldı ben uygulamaya geçiricem. Yavaşça kapıyı araladım ve Mert'e baktım hala çok sinirli.
(Gerizekalı dün sinirlendi sanki az önce kızdırdın ya )
Sen bi sus gerizekalı şey. Kendime gerizekalı demiş gibi oldum ama neyse . Ufak adımlarla Mert'in yanına gittim hala gözünü kırpmadan bana bakıyo napıcam simdi ben kesin kurşuna dizecek beni.Tam karşısına geçip gözlerine baktım simsiyah olmuş gözleri ürkmemi sağlıyor. İyice yaklaşıp kollarımı beline doladım ve sıkı sıkı sarıldım. Nefes alışverişlerini ve kalp atışlarını duyabiliyorum başım tam kalbinin üzerinde duruyor.
Ama bi terslik var Mert neden sakinleşmiyo filmlerde böyle olmuyo mu oluyo peki mert neden hala sinirli ?
-"Mert ben özür dilerim. Korktum sadece, korkunca saçmaladım özür dilerim lütfen sakin ol. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYIM KIZIM BEN
Teen FictionGenç ve yakışıklı bir mafya güzel ve çekici bi kız ikiside inatçı ** -Önüne baksana ya herşey karıştı -Çekil şuradan uğraşmam seninle -Öküz ...