Инээмсэглэл

1.2K 42 5
                                    

Өнгөрсөн рүү...
Хүйтэн өвлийн өдөр байлаа. Намайг Сусана гэдэг. Яг одоо бол би маш их даарч байна. Би гэр лүүгээ алхана, яагаад гэвэл манай аав ээж 2 "дасгал хийх нь биенд чинь сайн" гэдэг. Би заримдаа... бүр хааяадааа л тэр 2ыг үзэн яддаг. Мэдээж тэр 2 надад их зүйлийг хийж өгсөн... муу зүйлүүд биш, санаа зоволтгүй. Гэхдээ тэд надад дэндүү хатуу ханддаг. Миний найзуудын аав ээж 2 ийм байдаггүй дээ.. Яагаад заавал минийх гэж? Ahh гэхдээ л тэдэндээ хайртай л байлгүй яахав... би ч бас муу охин биш шүү...

Би арай гэж гэртээ ирэн хувцасаа өлгөн шууд өрөө лүүгээ орон гэрийн даалгавараа хийв. Манай аав ээж 2ын аль нь ч өрөө рүү минь орж ирсэнгүй шүү.. гайхалтай...
Хэдэн цаг өнгөрөн гэрийн даалгавараа хийж дуусган шууд л ор луугаа явав. Оройн хоол ч идэх хүсэл алга.
______________________________________

Би: "Ahh... Яагаад миний аав ээж 2 надад ингэж чанга байдаг байнаа.." гэж чи хэлэн гаран дээрээ толгойгоо тавив.

Жесс: "Нээрээ яагад тийм байдаг юм бол?" миний найзууд надаас эргүүлэн асуув.

Би: "Мэдэхгүй эээээ! Та нар өөрсдөө тэр 2-оос асуу.. хэрвээ би асуух юм бол шууд л нүүрэн дундуур минь алгадах биз.." гар луугаа харан найзуудынхаа хэн рүү нь ч харж ярисангүй.

Жесс:"Hey Сусана. Чи Big Bang-ын талаар сонсож байсан уу?"

Би: "Үгүй ээ..."

Жесс: "Аягоо~~ чи сонсох хэрэгтэй шүү.. Тэд зүгээр л гайхамшигтай!"

Би:"Тэд хөгжмийн хамтлаг юм уу?"

Жесс: "Ммхан"

Би: "Би тэдний талаар сонсож ч байгаагүй байх юм.." би нэг найз руугаа гунигласан харцаар харав.

Жесс: "Юу? Яагаад?"

Би:"Uhm, нэгдүгээрт... Манай аав ээж 2 маш хатуу байдаг болохоор... хоёрт.. Тэр 2 намайг дуу сонсуулдаггүй шт.." гэж хэлэн ширээн дээр толгойгоо тавив.

Жесс: "Арай ч дээ. Чи үнэнгээсээ хэлээд байгаа юм уу? Тэд чамайг дуу сонсуулдаггүй ээ?

Би: "Аанхаа!" залхсан байдалтайгаар хэлэв.

Жесс: "За тэгвэл энийг сонсоод үз."

Би: "Ю-Юуу??" би шууд нэг найз руугаа харан "Би... Би чадахгүй ээ"

Жесс: "Тиймээ чи чадна." миний гарыг гарган алган дээр минь iPod тавив.

Инээмсэглэл (Дууссан)Where stories live. Discover now