I miss you!

420 27 2
                                    

~~~Daesung-н талаас~~~

Бид тэрнийг хайн онгоцны буудлаар нэг гүйлээ. Jess, TOP, YoungBae ах 1 давхарыг, Seungri, Jiyong ах 2 дээд давхарт хайна. Энэ хооронд Jiyong ахын хэлсэнээр би онгоцны буудлын арын албаныханлуу очин чанга яригчаар түүнд үгээ дамжуулахаар явав.

Би: Susana чамайг яг одоо энд байгааг мэдэж байна. Бидний хооронд маш том үл ойлголцол гарсан ч, би одоо ч чамд хайртай. Бас чамайг надтай адилхан мэдрэмж мэдэрч байгааг мэдэж байна. Тиймээс гуйя битгий яваач! Намайг ганцааранг минь энэ зовлонт ертөнцөд битгий үлдээгээч! Гуйя... Чи л миний хажууд байвал би өмнөх шигээ жаргалтайгаар инээмсгэлж, эрч хүчээр дүүрэх болно. Харин энэ хугацаанд би яг л үхэж байгаа юм шиг байсан. Гуйя...... битгий яваач! Дахиад ганцхан удаа 2-лаа хайрыг бүтээцгээе! Ганцхан удаа миний талд зогсчих. Би чамаас гуйж байна!

Яриж дуусаад өрөөнөөс гаран түүнийг хайх ажилдаа орлоо. 3-хан минут үлдэж!!!

(Зохиогчийн талаас)
Чанга яригчаар Daesung-н яриа онгоцны буудал төдийгүй гадаа талбайд ч цуурайтан сонсогдож байлаа. Тэрний яриаг сонсон, Susana-г хайх залуус

GD: Энэ золиг чинь дурлалдаа шатаж байгаа юм байнадаа.(инээх)

TOP: Солиотой хог. Зүгээр л үлд гээд хэлчих юман дээр... (толгой сэгсрэх)

SR: Waa ах ч галзуу романтик зантай хүн юм гээч!

YB: Бид заавал олноо!!! гэлцсээр ийш тийш гүйлдэж байлаа. Гэвч тэднийг тойрох фен охидуудын дундаас ганцхан хүниг олно гэдэг байж боломгүй мэт санагдана. Тэд зөвхөн Daesung-н төлөө дараа юу болох тухай ч бодолгүй гүйлдсээр...

~~~Susana-н талаас~~~

"Эрхэм хүндэт зорчигчидоо A-92-р онгоцны бүртгэл эхэлсэн тул зорчигчид онгоцондоо сууна уу!"

Аав: За болчихлоо. Явцгаая!

Би эргэн эргэн гадна хаалгалуу харах боловч тэнд намайг гэх ганц ч хүн харагдсангүй. Дэмий л санаа алдан аавыг даган алхлаа.

Ээж: Тайвширдаа! Тэр энд байхгүй байна. Бид явах хэрэгтэй! Гэртээ очоод шинэ зөндөө олон найзуудтай болох болно. (Нуруу илэх)

Би: За (доош харах)

Онгоцны бүртгэлийг зарлах тоолонд танихгүй эмэгтэйн намуухан хоолой яг л миний хойдохыг уншиж байгаа юм шиг хахир хатуу сонсогдон дотор харанхуйлна. Гэтэл эмэгтэйн яриаг тасдан чихэнд хоногшин, зүрхэнд хадгалагдсан бүдүүн хэрнээ цаанаа л нэг сонсголонтой хоолой нэрийг минь дуудав.

Инээмсэглэл (Дууссан)Where stories live. Discover now