Кино

377 23 4
                                    

~~~Утас~~~

Би: Байна уу? Ахаа та юу?

Dae: Тиймээ, миний хонгороор юу байна? Юу хийж байна даа?

Би: Гэртээ байна, таныг бодоод л... (инээх)

Dae: Тийм гэж үү? Юу гэж?

Би: Зүгээр л...

Dae: Арай нөгөө...

Би: Үгүй ээ!!! (Сандрах)

Dae: Хөөе юу бодоод байгаа юм? Яагаад сандраад... Паах чи баригдсандаа... (чанга инээх)

Би: Би юу бодсон гэж? Би юу ч бодоогүй ээ...

Dae: Хаха баригдсандаа!

Би: Би юу ч бодоогүй гээд байхад...

Dae: Би ч бас бодож байлаа. (инээх)

Би: Ахаа... ингээд байвал би тасаллаа шүү! (Гомдлох)

Dae: За за ойлголоо. Таслаж болохгүй шүү. Хүн арай гэж заваараа залгаж байхад!

Би: За, ажил их байна уу? Ядарч болохгүй шүү. Сайн амраарай.

Dae: Ойлголоо хатагтай! Заза би ажилтай болчихлоо. Дараа ярья.

Би: Ммм за...

Dae: Гомдоогүй биздээ, хайртай шүү!

Би: Би ч бас хайртай шүү...

"Бид уулзаагүй нилээн хэд хонож байна. Ахыг маш их санаж байгаа ч ажил дээр нь очихоос нэг л эмээгээд зүрхлэхгүй явна. Big bang-н ах нарыг харна гэхээр эвгүй санагдаад, тэр өдөр Daesung ахын хэлсэн үг толгойд байнга эргэлдэж өөрийгөө зовоосоор л."
.
.
.
Би: Jess 2-уулаа орой гарж кино үзэх үү?

Jess: Тэгье л даа. Ойрд гараагүй юм байна. (Инээх)

Би: Харин тиймээ. Өнөөдөр гарч жоохон хөгжилдөцгөөе! (инээх)

Jess бид 2 шөнийн кино үзэхээр болов. Харин тэрнээс өмнө парк орж тоглоно, бас дэлгүүр хэсэхээр болцгоов.

Хар өмд, цагаан мак, хар савхи. Миний байнгын өмсдөг стилл биш ч хааяа нэг ийм загварын хувцас өмсөх нь надад таалагддаг. Jess ч мөн яг тохиролцсон мэт хар савхин өмд, хар гэдэс гарсан богино мак өмссөн байлаа. Бид бие биенээ харж гайхан, баахан инээлдлээ. Мэдээж хэрэг ийм төрлийн хувцасан дээрх нүүр будалт ойлгомжтой тод, хурц будалт. Бид яг одоо рок одууд шиг харагдаж байна.

Паркд очин хамгийн эхлээд алсыг харагч дээр суулаа. Сөүлийг дээрээс харах хамгийн гоё, ялангуяа нар жаргаж байхад. Энэ зүгээр л төгс гэдэг үг багадахаар...

Инээмсэглэл (Дууссан)Where stories live. Discover now