~~~YG энт.~~~
YG Papa бидний төсөөлж байсан шиг маш ууртайгаар биднийг угтан авлаа. Тэр бидэнлүү хашгиран, цухалдаж өрөөн дотроо ийш тийш хольхин нэг газраа тогтохгүй байв. Түүний өрөө YG энт.н хамгийн дээд давхарт байрлах ба өрөө бараг бүхэлдээ шилэн тул гадаа цугласан фенүүд болон сэтгүүлчидийг илхэн харж байлаа. Энт.луу орж ирэхээс авхуулаад бүх л өрөөний утас дугаран сандралдан гүйлдэх хүмүүс байсан юм.
...Papa: Одоо яах гэж байна? Надад хэлээдэх! Бид энэ бүх асуудлыг яаж цэгцлэх юм!? Эсвэл хамтлагыг тараахыг хүсээ юу!!! (хашгирах)
GD: Үгүй ээ... тэр нөгөө (сул дугарах)
Papa: Тэр нөгөө юу гэж?! Олигтойхон шиг хэлчих зүйл алга уу? Энэ их асуудлыг эхлүүлэхдээ энийг бодож үзээгүй хэрэг үү! Айн Daesung!!! (Dae-луу харах)
GD: Бид хариуцлагаа хүлээнээ... Энэ зөвхөн тэрний алдаа биш! Бид ч гэсэн тэнд байсан, бид ч гэсэн Susana-г хайлцсан.
Papa: Одоо бүр чи хүртэл ингэдэг болоо юу? (толгойгоо барих)
TOP: Тиймээ бид хамтдаа хариуцлагаа хүлээнэ. Бид маш том хэрэг тарьж байгаагаа мэдэж байсан. Гэхдээ тэрнийг харах энэнээс ч хэцүү байсныг та ч гэсэн мэдэж байгаа... Тэр яг л үхлүүт мэт байсан. Харин одоо та харж байна. Бид хэдий буруу зүйл хийсэн ч бүгд бага ч гэсэн жаргалтай байгаа царайг! (Ширүүнээр хэлэх)
Papa: Жаргалтай!? Хэрэв энэ бүхэн та нарт жаргал юм бол гэрээгээ цуцлаад жаргалаа хөөцгөө! Та нарыг дуулахдаа, фенүүдээсээ аз жаргалыг мэдэрдэг гэж бодож байсан юм. Би эндүүрч!!! (Ширээлүүгээ очин хэдэн хавтас гарган бидний урд шидлээ.)
SR: Захирлаа???
Papa: Яасан? Энэ та нарын хүсэж байсан зүйл юм биш үү? Нэгэнт эндээс та нар аз жаргалаа мэдэрч чадахгүй байгаа бол та нар энд байх шаардлагагүй!
GD: Энэ энт.н хувьд ч томоохон цохилт болохыг та мэдэж байгаа биздээ! Бид энэ компаний хөрөнгө оруулалтын 60-с 70-н хувийг олж өгдөг.
Papa: Хэрэв энэ байдлаараа хүмүүсийн эсэргүүцэл ихсэх юм бол тэрнээс ч илүү алдагдалд орох болно. Би энэ компанийг байгуулахдаа залуу хүмүүсийг мөрөөдлийг биелүүлнэ гэж анх байгуулсан. Надад та нараас өөр олон дуучид, хамтлаг байна. Би тэдний ирээдүйг ч бас хариуцаж байгаа... (буруу харж зогсох)
Энэ үгсийг сонсоод өрөөнд анир чимээгүй байдал ноёрхлоо. 3мин, 4мин... бараг 10-д минут чимээгүй байсны эцэст
ESTÁS LEYENDO
Инээмсэглэл (Дууссан)
FanficХамтлагын хамгийн хөгжилтэй залуу болох Daesung ахынхаа тухай оруулахгүй орхичихож болохгүй байлгүйдээ. Ёстой гомдмоор зүйл болох байх. За тэгээд таалагдана гэж найдаж байна.