2

242 9 0
                                    

Anonim:oo haide..ne vedem la scoala!te pup iubirea mea!♡♥♡♥

Eu:baa!Tu esti idiot sau idiot?ai de gand sa ma lasi in pace ?

Anonim:de ce mi-as lasa in pace dragostea?si apropo...cred ca putin idiot!PUUUTIN!

Eu : pai eu cred ca esti putin mai mult decat un simplu idiot!Esti idiotul idiotilor!!!

Anonim:ooohh..tu chiar ma iubesti..♡♥sentiment-ui reciproc!

Eu:idiotule..imi zici o data cine esti?

Anonim:pa!!ne vedem la scoala!♡♥♡

Bun..ajung la scoala si ma uit prin jur dupa idiotul ala...am auzit ca il cheama Mike...se pare ca prima mea ora este franceza cu Mike...dar..ma duc la el si ii zic:
Poate ma lasi in pace!
Stai cum adica?zice el cu o fata nesimtita
Stii foarte bine despre ce vorbesc!
Ce ai nebuno ?nu te-am mai vazut in viata mea!
Oouu..deci tu nu esti acel Mike..spun eu rusinata...scuze!
Nu-i numic...!spune el cu un zambet cald.Cum te cheama?
Emily,spun inrosindu-ma.
Pai...Emily esti draguta !Ne mai vedem !

*************&&&&&**********

Mike's pov.
Bine...recunosc..eu eram cel care ii scria mesaje,dar nu voiam sa stie,adica,ea e o tipa asa cool...si eu sunt doar un fraier! Ooo prostutule!Nu esti un fraier....esti doar mai inchis la minte..
Va ce sa zic...buna gluma..du-te naibii!
Oooo ce dragut esti!si eu te iubesc!
Shit...oricum,ea nu trebuie sa stie nu ii va parea prea bine cand v-a afla cine sunt si am fost defapt...Sunt cel mai bun prieten al ei de cand eram mici,dar la 8 ani parintii mei au hotarat sa ne mutam in New York asa ca nu am mai vazut-o pe Em de atunci...Mi-a fost foarte dor de ea,iar atunci cand am aflat ca se muta si ea aici nu am stiut ce sa mai fac de bucurie...Aparent ea nu ma mai recunoastea si as vrea sa raman un anonim pentru ea pana se mai pun sitoatiile la punc(relatia ei cu Josh)si cam asta este tot!

Bunnaaa!Ce mai faceti?sper sa va placa aceasta carte!va pup!:*;*

Dragoste Anonima♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum