Part 14

807 59 0
                                    

Mingyu dan Kisum sedang menonton drama di ruang tamu .. Mingyu memandang Kisum " Kisum ? Laa .. tidur dia .. " Mingyu bercakap sendiri sambil melambai di depan muka Kisum untuk memastikan Kisum tidur atau tak . Mingyu tersenyum ... Mingyu bangun dari duduk nya dan duduk di atas sofa dia merasakan dia seperti duduk di atas sesuatu .. " Buku apa ni ? " Mingyu mula membaca ..

10 December 2015

Hari ni masuk 2 bulan aku hidup sendiri tanpa keluarga aku .. Seronok .. Seronok sangat .. Tak ada kawan berborak .. Tak ada kawan luah perasaan .. Tak ada kawan mengadu .. Tak ada kawan yang care pasal Kisum ..Hidup Kisum sendiri tanpa sesiapa .. Tak ada .. Appa Omma .. Wae ? Apa salah Kisum ? Kisum buat apa dekat Appa ngan Omma sampai Appa ngan Omma buat Kisum macam ni .. Kisum seronok sangat bila tengok kawan2 Kisum dengan family diorng .. Diorang patut bersyukur kan ? Tapi kenapa benda tu tak jadi kat Kisum ? Kenapa .. Kenapa Appa ngan Omma lebih pentingkan duit dari Kisum .. Apa sebenarnya Kisum untuk Appa ngan Omma ? Beban ? Kisum tak minta apa pun .. Kisum nak merasa kasih sayang dari orang yang Kisum sayang .. Salah ke ? Appa ngan Omma tak rindu Kisum ? Kisum rindu sangat Appa ngan Omma .. Jebal .. Call laa Kisum sekali sekala .. Text laa Kisum .. Jenguk laa Kisum . Kisum rindu Appa ngan Omma ..

Mingyu terbaca buku nota tempat luahan perasaannya .. Mingyu tersentap dengan apa yang dia baca . Selama ni Kisum tipu dia .. Parents dia outstation semua tu tipu .. Mingyu memandang Kisum tiba2 air matanya mengalir . Dia kasihan akan Kisum .. Semua senyuman dan gelak tawa Kisum selama ni hanya laa fake semata2 .. Kisum memendam apa yang dia rasa selama ni sendiri .. Tiba2 Kisum terjaga dari tidur nya . Cepat2 Kisum melepaskan buku yang di pegang dan mengelap air matanya ..

" Mingyu .. Kau tak bosan ke .. " Kisum bersuara memecahkan sunyi .. " Bosan .. Wae ? " Mingyu memandang Kisum .. Kisum membetulkan duduknya dan menghadap Mingyu .. " Jom ? " ajak Kisum .. " Pergi mana ? " tanya Mingyu .. " Hilang kan stress .. " Kisum tersenyum .. Mingyu memandang Kisum dan dia mengagguk bersetuju ..

" TAADAA ! " Kisum menunjukkan tempat dia meluah perasaan .. " Seriouslaa Kisum .. " Mingyu berasa tidak selesa .. " Yelaa .. Kenapa ? " Kisum bertanya Mingyu kembali .. " Kenapa ? Tengah2 jalan ni kau tanya lagi kenapa ? Malu la .. Jom balik .. " Mingyu cuba menarik tangan Kisum tapi di tepis oleh Kisum .. " Tak nak .. "

It's Love ?Where stories live. Discover now