Aaaa! Hala çok heyecanlıyım. Acaba ne giysem? Buldum. Altıma beyaz şort üstüme ise siyah ,göbeği açık ve üstünde kedi resmi olan buluzümü giyicem yani giydim. Ayakkabı olarakda kıyafetime uygun beyaz spor ayakkabımı giydim. Merve ise siyah şort üstüne de düz beyaz bir bulüz giydi. Ayakkabı olarakta siyah sporlarını giydi. Çanta falan almadık sadece telefon ve kılıfının arkasındaki para. Dışarı çıkıp beklemeye başladık .Berk ve Umut sonunda geldiler.
Berk :
♥ Hadi atlayın kızlar dedi.
Bizde :
♡ Tamam dedik ve atladık.
Yaklaşık 15-20 dakika yol gittik. Sonra karşımıza 4 katlı bir villa aman tanrım dedim. Vay canına havuza bak parlıyooo. Vayyy mütiş yiyecekler içecekler harika, geldik.Hep birlikte arabadan indik ve havuza doğru yürüdük. Yaklaşık 1-2 saat boyunca yedik içtik dans ettik. Harikaydı. Sonra Merve ' nin lavaboya gitmesi gerekti. Umut Merve' yi lavaboya götürdü. Bizde saf saf birbirimize bakıp gülüyorduk. Sonra Berk canımın sıkıldığını farkedince tişörtünü çıkartıp havuza atladı.
Bende:
♡ Ne yapıyorsun sen? hasta olacaksın dedim.
Kolumdan tutup beni havuza düşürdü. İkimizde güldük ama aslında ben bir yandanda çok kızmıştım. Yinede o tatlı bakışlara kim kızabilirki? Sonra havuzdan çıktık. Umut ve Merve bize bakıp güldüler.Umutta bize 2 tane havlu getirdi. Üşüyordum ama bir yandanda gülüyordum. Bizi eve bıraktılar. Tabikide annemler yatıyordu. İyiki beni bu halde görmediler. Hemen duş alıp yattım. Çünkü gerçekten çok yorgundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGINCA BİR YAZ TATİLİ
RastgeleSelen adındaki bir kızın yaz tatilinde yaşadığı maceralar ve tanıştığı insanlar.