Two

1.9K 120 9
                                    

"Vind je het spannend?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. "Je hebt mij altijd beschermd." Zeg ik. "En nu moet ik je missen." Ze glimlacht.

"Hey, we kunnen altijd nog Facetimen, Skypen, bellen, appen of whatever. Maar ik blijf voor altijd in jou hart." Ze klopt op mijn borst, precies waar mijn hart zit.

We stoppen voor een deur. Hier moet het dus zijn. Kamer 464. Mijn nieuwe kamer. En een kamergenootje, heb ik te horen gekregen. Gemma geeft de sleutel aan mij. "Toe dan." Dringt ze me aan. "Maak maar gauw open!"

"Gem, het lijkt net alsof je me aanspreekt als een klein kind." Zucht ik. "Doe dat alsjeblieft niet meer." Ze steekt plagerig haar tong uit. Ik doe de sleutel in de slot en draai het met een klik open.

Klik.

Ik doe de deur open. Mijn ogen vallen meteen op een jongen. Blond haar, blauwe ogen. Hij is iets kleiner dan mij.

"Hoi. Jij bent Marcel, toch?" Vraagt hij. Ik knik. Hij pakt uit de koelkast een blikje cola. "Ik ben Niall, ook nieuw." We schudden onze handen en ik trek de koffer over het drempeltje.

Gemma loopt ook naar binnen en ploft gelijk al op de bank. Niall staart haar aan. Kijkt fronsend. "Jij hoort hier niet." Zegt hij droog. "Nee, dat klopt." Zegt ze terwijl ze om zich heen kijkt. "Ik ben zijn zus."

Zijn wenkbrauwen schieten omhoog. Zijn ogen staan verbaasd, alsof hij niet gelooft dat ik en Gemma familie van elkaar zijn. "Oké..." zegt hij langzaam. "Marcel, dat is jou kamer." Hij wijst naar een deur aan de andere kant van de woonkamer. De andere deur is vast de kamer van hem. "De badkamer moeten we samen delen en zit tussen onze kamers in." Gaat hij verder. "En de keuken is achter je. En blijft van de koekentrommel af, die is van mij." Hij kijkt me doordringend aan. Ik knik zwijgend.

"Jouw broer is niet erg spraakzaam, hè." Niall kijkt naar Gemma die op haar mobiel een spelletje zit te spelen. "Muh. Is hij meestal altijd." Ze stopt haar mobiel in haar jaszak en staat op. "Maar als hij je beter leert kennen, zal hij best wel druk worden." Ze knipoogt naar me. "Toch, Hazza?"



The Nerd and The Badboy - Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu