Als ik langs de kamer van Niall loopt zie ik hem zijn spullen inpakken. "Je laat mij in de steek?" flap ik eruit. Hij kijkt me aan maar zegt niks. "Niall, ik wil antwoord." dring ik hem aan. "Ik snap niet waarom je dit doet." "Hou je kop!" schreeuwt hij naar mij. Ik kijk hem verontwaardig aan en loop weg, op naar de keuken. Mijn ogen vallen op de ingedeukte koekjestrommel van Niall. Snel pak ik de trommel en loop er mee weg naar mijn kamer terwijl een koekje in mijn mond prop.
De volgende dag is Niall al weg, al is het pas 10 uur s' ochtend. Dat is echt niks voor hem, hij komt nooit eerder zijn bed uit voor 12 uur. Geklop op de deur. Mijn maag krimpt ineen. Zal hij er al zijn? Louis Tomlinson, mijn nieuwe kamergenoot? Ik doe snel een schietgebedje voordat ik de deur open doe. "Hoi Styles." zegt een grijnzende Louis. Ik klem mijn kiezen op elkaar en slik. "Laat je nieuwe kamergenoot toch naar binnen." rolt hij met zijn ogen en duwt mij weg. Ik kom hard tegen de kapstok aan zodat mijn jas op mijn hoofd valt. Ik hoor Louis hard lachen en diep van binnen voel ik iets breken.
"Waar liggen de punaises?" Ik schrik als Louis opeens achter mij staat terwijl ik mijn huiswerk maak. Hij heeft alleen zijn boxershort aan en leent tegen de deur. "Onder de la met bestek." antwoord ik zo gewoon mogelijk alsof ik dit elke dag zie. Ik vraag me af waarom hij punaises nodig heeft. Louis trekt zijn wenkbrauwen omhoog en ik slik. Zijn sixpack is ongewoon prachtig en zijn spieren zijn te mooi voor woorden. Ik merk dat mijn ademhaling wat sneller is dan daarnet en richt mijn blik weer op mijn huiswerk. Dan loopt Louis zonder iets te zeggen weg. Meteen voel ik me sip. Ik wou dat hij langer bleef zodat ik nog meer van hem kon zien.
Ik schrik op van mijn gedachten en knijp hard in mijn pen. Ik hoor hoe het kraakt en knijp nog harder. Waarom begin ik zo over hem te denken? Waarom... "Je hebt je pen gebroken." merkt Louis op als hij weer terug is. Ik kijk naar mijn hand waar de pen in tweeën is gebroken en knipper met mijn ogen. "Oh." mompel ik. "Je bent best sterk." zegt hij en loopt naar mij toe. Ik maak een murmelend geluidje en ontwijk zijn blik. "Waarom sla je dan niet terug?" "Daarom." antwoord ik zacht en kijk hem recht aan. Zijn kille blik waarvan ik van hem gewend ben is verdwenen en maakt plaats voor een warme, zachte blik. Hij lijkt dan zo best aardig. Ik ben verbaasd. Louis Tomlinson. Aardig?
"Waarom doe je opeens aardig?" vraag ik dan kortaf. Meteen is komt zijn koude blik weer terug en voel ik me ijskoud vanbinnen. "Ik ben niet aardig." snauwt hij naar mij. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Je weet het hé, van Gemma." Opeens is zijn stem zacht. Ik knik. Die gast zit ook vol met verrassingen. Ik ga op mijn bed zitten. Louis gaat ook naast mij zitten. Alleen maar 30 centimeter ruimte tussen ons...
"Wat heb je met haar gedaan?"
"Dat wil je niet weten, Styles."
"Ik ben namelijk wel haar broer. Ik hoor het te weten."
"Broertje." verbetert hij me. Ik rol met mijn ogen.
"Vertel op."
"Hm, laten we het zo zeggen: je zus heeft echt een lekker lichaam."
"Wát!?"
Ik kijk hem kwaad aan. Hij grijnst en likt zijn lippen af. "Je hebt met haar... met haar..." Ik kom niet uit mijn woorden. Een monster begint in mij woest te brullen. Louis lacht honend. Ik bal mijn vuisten en dan haal ik het naar hem uit. Dit voelt goed. Louis valt op de grond en geeft een schreeuw van pijn. Verbijsterd kijkt hij mij aan terwijl hij met zijn hand naar zijn lip gaat die begint te bloeden. Zijn ogen staan gevaarlijk en worden kwade spleetjes. "Styles." sist hij naar me. "Tomlinson." antwoord ik.
-----------------------
AHA WE HEBBEN DE 6K GEHAALD!!
*Gooit glitters in de lucht*
Ik ben zo happy! Niet alleen dat we de 6K hebben gehaald, maar:
~ Ik heb de CPC (5KM) binnen een halfuur uitgelopen (om precies te zijn, 29:00)
~ Ik heb mijn crush 4 keer gezien hihi C:
~ IK HEB EEN BADJAS EN DEKBED VAN 1D GEKREGEN (flip flip flipperdeflip)
~ Ik heb eindelijk een voldoende gehaald voor aardrijkskunde! (EINDELIJK WHOOP!)
~ En er zijn een paar mensen die mij nu de glitterkoningin noemen. Hehe, dat vind ik leuk :D
Glitterkoningin van Glitterland! Geweldig!
Doei doei mijn glitters xx
JE LEEST
The Nerd and The Badboy - Larry Stylinson
Fanfictie"Ik ben een nerd." "Nou en?" "Jij bent een badboy." "Dus?" "Dus horen we niet bij elkaar." Hoogste positie: #33 in Fanfictie Begonnen op: 10 december 2015 Voltooid op: ...... Copyright © LouisCarrots4Ever