Thirteen

1.7K 102 48
                                    

"Ze. Is. Mijn. ZUS!" schreeuw ik boos. "Ze heeft alles voor mij gedaan en nu doe ik het voor haar!" Niall kijkt mij geschokt aan. Ik ben nog nooit eerder zo boos geweest. "Ik ga daar gewoon heen." zeg ik koppig en loop naar mijn slaapkamer waar ik op mijn bed plof. Waarom kan die gozer mij nou niet begrijpen? Hij weet toch zelf ook dat Gemma belangrijk voor mij is, of niet soms? Zuchtend pak ik mijn mobiel en probeer haar te bellen. Ik kijk verbaasd naar mijn scherm als ik zie dat ze mij wegdrukt. What the hell?


Ik loop in over het terrein van de campus. Het is best donker, echt idioot maar een paar lantaarnpalen zijn die licht geven. Langzamerhand kom ik steeds dichterbij het park. Ik kom er bijna nooit; ik weet dat er daar veel van die slechte jongens komen. Zuchtend pak ik mijn mobiel en probeer ik Gemma nog een keer te bellen. De laatste uur heb ik haar alleen maar geappt en gebeld, maar ze neemt niet op en reageert ook helemaal niet. "Shit." mompel ik als ik zie dat ze me alweer wegdrukt. Dit doet heeft ze nog nooit gedaan. Misschien is ze gewoon bij een vriendin, of onder de douch, of ze wilt gaan slapen...


Als ik bij de ingang van het park sta komen er vier schimmen op mij af. "Dag, Styles." Louis stapt onder het licht van de lantaarnpaal. "Leuk je weer eens te zien." Achter hem komen Liam, Luke, Michael en Zayn te voorschijn. Allemaal met een gemene valse grijns op hun gezicht. Ik doe een paar stappen naar achteren. "W-wat heb je m-met mijn zus g-gedaan?" stotter ik. Louis begint te lachen als een duivel. "Niks. Nog niks tenminste." Ik bijt op mijn lip en mijn ogen zijn nog steeds op hem gericht. Opeens word ik naar voren geduwd en kom ik op de grond terecht. Snel kom ik weer overeind en kijk hun boos aan. "Waarom moest ik hier naartoe komen?" vraag ik. "Om jou verrot te kunnen slaan." gromt Louis. Een stomp in mijn buik, klappen op mijn gezicht, vuisten tegen mijn schouders. Het doet pijn pijn pijn pijn pijn. Opeens galmt de stem van Niall door mijn hoofd.


Je bent nogal... uh... gespierd.


Ik span mijn spieren aan en geef iemand een harde stomp. Ik kom overeind en schop in de maag van Liam die naar adem happend. Michael ligt kreunend op de grond, de andere staren mij verbijsterd aan. Ik duw ze opzij en ren weg. "Styles, hier krijgt je spijt van!" hoor ik Louis nog zeggen.


-----------------

Hoi hoi!!

Ik heb eigenlijk niet veel te zeggen, haha

Ik drink nu een kopje thee voordat ik ga slapen. Doe ik altijd, anders kan ik niet slapen.

(Hè, waar kennen we dat toch van? *wrijft onder de kin* )

Ik heb Pillowtalk beluisterd en vind hem best leuk maar ik heb het alsnog gedisliked :(

Weet ik veel waarom ik dat deed???? Je mag me haten als je dat wilt :D

Iedereen vond trouwens de gif van Harry die boos keek maar als nog schattig was super kjoet dus ga ik nog meer gifjes plaatsen C: 

Iedereen vond trouwens de gif van Harry die boos keek maar als nog schattig was super kjoet dus ga ik nog meer gifjes plaatsen C: 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Yup, ik weet het

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Yup, ik weet het. Ze zijn hartstille hoooooottt.


Lots of luuvvvv xx

(Eigenlijk had ik wel wat te zeggen whahaha xD )


The Nerd and The Badboy - Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu