Five

1.7K 115 46
                                    

Zijn ogen zijn net twee emmers met water. Fris en helder, maar met een koude blik erbij. Zijn mondhoeken krullen een beetje omhoog en zijn wenkbrauwen ook als hij ziet dat iedereen hem aanstaart. Met langzame stappen loopt hij de klas binnen. Niemand zegt wat. Alsof iedereen doodsbang is voor hem. Rustig gaat hij helemaal rechtsachterin zitten. Zijn vrienden, die achter hem aan liepen en ook met hun armen vol tatoeages zitten, zijn nu voor en achter hem gaan zitten. Als duivels grijnzen ze naar iedereen. Meisjes gapen hun aan. Niemand beweegt nog. Nog altijd is het doodstil. 

"Goedemorgen allemaal!" roept een vrolijke stem door de klas. Het is de docente Nederlands. Bijna de hele klas schrikt en gaat snel op hun plek zitten. "Ik denk dat we voor dat groepje moeten oppassen!" fluistert Niall met een hoofdknikje in de richting van het groepje. Ik knik. Ze zijn overduidelijk de badboys van het campus.  

"Laten we beginnen met een voorstelrondje. De voorste rij begint!" zegt ze en wijst naar een jongen met blond haar. Hij stelt zich voor als Thomas. Het meisje naast hem is zijn vriendin en heet Kaya. En dan is Niall aan de beurt. "Ik ben Niall Horan en ben 19 jaar." zegt hij zelfverzekerd en vol zelfvertrouwen. Man, ik ben jaloers op die gast. En nu ben ik dus... "Ik ben Marcel Styles. Ben 18 jaar." mompel ik. "Kan je het even herhalen? Ik denk dat de achterste rij het niet heeft gehoord." zegt de docente aardig. Hier en daar wordt wat gegrinnikt. "Ik ben Marcel Styles en ik ben 18 jaar." zeg ik nu wat harder. 

Na 5 minuutje zijn de laatste vijf aan de beurt. Oftewel, het groepje. "Ik ben Michael Clifford en ik ben 19 jaar." zegt er eentje met rood haar. "Luke Hemmings. Ook 19." zegt een ander kortaf. "Zayn Malik. Ik ben ook 19." zegt een jongen met een mysterieuze blik. "Ik ben Liam Payne." zegt een jongen die me best aardig leek, tot ik zijn kille en lege stem hoorde. "Ook 19." Hij kijkt zijn buurman aan, de jongen die het meest 'bad' lijkt. "Ik ben Louis Tomlinson." zegt hij. "Ik ben 20. En waag het niet om een opmerking of wat tegen mij te zeggen." 



The Nerd and The Badboy - Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu