Geweldig, ik doe mee aan een weddenschap. Met Louis Tomlinson nota bene! Niet te geloven! Mijn hoofd kan niet meer helder denken als ik aan zijn ogen denk. Ze zijn te mooi blauw, of ze nou kil zijn of warm, ze blijven mooi. En nu moet ik straks hem aanraken. Zijn hand...
Verwoed begin ik mijn ogen te knipperen. Dit meen je toch niet? Waarom kan ik die gedachte niet kwijt raken? En dan dat gevoel alsof alle vlinders over de hele wereld on mijn buik vliegen als ik hem zie...
Ik weet dat ik verliefd ben. Ik ben verliefd op hem. Mijn kamergenoot. Mijn zus' ex. Mijn... Mijn vijand.
Ik kan niet verliefd zijn. Niet op mijn vijand.
"Marcel?" Ik kijk op. CJ kijkt mij bezorgd aan. "Gaat het?" vraagt ze. "Je ziet er best gespannen en gestrest uit."
"Ik weet het niet." mompelde ik. "Ik weet niet of ik Louis aan kan. Hij is best sterk. Heel sterk."
CJ schudde haar hoofd. "Dat ben jij ook! Je ziet er uit alsof je bijna elke dag naar de sportschool gaat."
Ik frons. "Oh ja?"
Ze knikt ernstig. "Yup. Kijk jij zelf nooit in de spiegel dan? Alle meisjes hier vinden je best... Uh... Hot. Ze kijken allemaal naar je."
Mijn mond vormt een 'O' en ik kijk om me heen. Veel mensen. De meeste mensen staren naar mij. De meeste mensen zijn meisjes. Meisjes die naar mij staren maar dan hun ogen neer slaan als ik hun aankijk. Waarom heb ik dit niet eerder op het feest opgemerkt?
"Dat wist ik niet." mompelde ik.
CJ glimlachte. "Ze kijken mij allemaal boos en jaloers aan." lachte ze. "En oh..." Haar lach verstrakte. "Fuck." mompelde ze.
"Wat?" vroeg ik en draaide me om.
Een grote groep mensen maakte ruimte en daar verscheen een hele mooie jonge vrouw. Als ik niet homo was, zou ik meteen opslag verliefd zijn op haar. "Kristal Adams. Populairste en de mooiste. En de sletste." fluisterde CJ. Ik draaide me weer om naar haar en frons.
"Dat ding daar gaat iedere avond met een andere boy naar bed." antwoordde ze duister en pakte een blikje frisdrank. "Ook met mij voormalige vriendje."
"Dat is ziek." mompelde ik. Ik keek op mijn horloge en zag dat ik nog maar een uurtje had voordat de weddenschap begon.
"Dus jij bent Harry?" Kristal stond plots voor mijn neus. "Wat?" vroeg ik verbluft. Wat moest zij nou met mij? Achter haar stond CJ hard te knikken. "Ik bedoel, ja dat ben ik."
Haar ogen begonnen iedere vierkante centimeter huid van mij te scannen. "Hmm, je gaat toch wel winnen? Voor mij?" Ze gaf me een vette knipoog, likte met haar lippen af en liep toen weg.
Nog steeds verbluft keek ik haar na. "Bloody hell." mompelde ik en woelde door mijn haar.
"Je moet trouwens goed oppassen voor haar. Ze kan vreselijk zijn." zei CJ bitter terwijl ze haar blikje fijnknijpt en het frisdrank over haar hand vloeit.
-----------------------
Dear readers (als jullie daar nog zijn)
I'M BACK EN IK BEN NIET DOOD EEEEEEEYY
(Wil wel met glitters gooien, alleen ze zijn op, shit. Moet morgen maar weer eens nieuwe halen :D )
Serieus, dit heb ik echt gemist. Het spijt me zo erg dat ik ongelofelijk lang niet meer heb geschreven. Het spijt me zo erg. :(
Maar dit schooljaar heb ik het erg druk (school heeft nu een toetsrooster gemaakt, alle toetsen staan dus gepland en het is voor minder stress voor de leerlingen en docenten. Het geeft me alleen maar juist meer)
En nog iets; ik hou van jullie. Just remember that.
Nogmaals, het spijt me echt heel erg. Ik voel me echt heel schuldig. Maar ik ga dus weer schrijven want ik heb heel wat inspiratie die ik heel wat maanden kwijt ben geraakt WHIIIIIIEEEEEEEE
STAY STRONNGGG !!!
LY Hanna xx
PS. Ik heb gelijk even 3 hoofdstukken geüpdatet. Omdat ik zolang weg ben geweest en jullie willen weten hoe het afloopt
JE LEEST
The Nerd and The Badboy - Larry Stylinson
Fanfiction"Ik ben een nerd." "Nou en?" "Jij bent een badboy." "Dus?" "Dus horen we niet bij elkaar." Hoogste positie: #33 in Fanfictie Begonnen op: 10 december 2015 Voltooid op: ...... Copyright © LouisCarrots4Ever