{ATTETION TOLONG BACA!PENTING!!}
Btw please FOLLOW my second acc : -KimJungMin well wattpad mula buat hal. Penah seKali tu, cerita author semua terpadam. So lepas ni kalau author tak update lebih dari 3 bulan, it mean acc author dah disekat. Authoe akan update cita author dkat acc tu. So you know where to find me. Please follow that acc.
----------------
Aku menapak ke dalam kelas sambil tercungap2. Woah! Memang pycho betul En Sam tu. Ada ka patut dia nak jadikan aku yang cantik cegini sebagai mangsa bunuh dia yang pertama?
Sebaik saja aku masuk ke dalam kelas, seorang pelajar perempuan dengan terlebih excitednya menerjah ke arah aku. Wuish apa kena dengan dia ni?
"Hey new kid! Sit with me" kata nya dengan penuh ceria.
"O-okay?"balas aku dengan nada seolah2 bertanya. Yala, tiba2 ja terjah orang. Memang pelik.
"I'm Mina!" Tangan kecilnya dihulur menunggu respon dari aku. Mina memandang aku dengan penuh senyuman. I dont know why, but I find it a bit creepy.
Dengan teragak2 aku membalas huluran tangan dia. Kami berjabat seperti biasa sampaila tangan aku mula rasa sakit. Tak guna! Kuat sangat dia pegang tangan aku!
"Ouch!" Keluh aku perlahan.
Mina hanya senyum sebelum berjalan ke tempat duduknya. Kerusi kosong di sebelahnya ditepuk sebagai signal tu tempat duduk aku. Dengan perlahan, aku berjalan ke arah Mina. Asal dia happy sangat nak jumpa aku ni? Kami pernah jumpa ke sebelum ni?
"YAH NEW KID! KAU DUDUK DENGAN BANGTAN!" jerit suara dari belakang. Tu suara mamat pycho tadi kan?
Aku menghela nafas panjang. Suka hati aku la nak duduk mana. Ini hak aku sebagai pelajar untuk memilih! Dengan selamba badak sumbunya aku terus berjalan ke arah Mina.
"YAH!! NEW KID, COME HERE! OR YOU DIE!"
Langkah aku terhenti. Haish dia ni memang suka ugut orang pakai nyawa. Aku memandang Mina dengan riak muka kesian. Kesian dekat dia, tak pasal kena duduk sorang2 sekali lagi. Langkah aku atur menuju ke arah budak mint yang tengah berdiri dengan 'elegentnya' depan pintu kelas.
"Mana tempat Bangtan kau tu hah?" Tanya aku dengan nada tak berminat. Dia ni kacau line la!
Sam menjuihkan bibir bawahnya ke depan, sebagai penunjuk arah di mana tempat aku. Wuish! Kau ingat comel la huh? Please la.. Aku memandang ke arah tempat yang ditunjukan oleh pycho ini dan...
OH MY GOD!
Seriously? Kelihatan enam pelajar lelaki memandang aku dengan pandangan tajam. Gulp! Aku kena duduk dengan mereka? Guys, aku perempuan dan diorang tu laki. Tak kan aku kena duduk dengan diorang kot. Sebaik saja aku pusing ke belakang untuk lari, Sam dah berdiri betul2 depan aku.
"Why? Scared huh sweetie?" Dengan itu Sam mengangkat kening double jerk. Alahai apa la nasib aku~
Meja di belakang Bangtan dibiarkan kosong. Semestinya tak ada orang nak duduk dekat mereka,tapi aku, terpaksa. Aku meletakan beg di atas meja, sebelum mengangkat muka sebab aku dapat rasakan yang diri aku ni diperhatikan dari tadi. Sebaik saja aku mengangkat muka, seorang lelaki entah apa masalah otak dia ntah terus menerjah aku dari depan.
"WOIII!!" Jerit lelaki pelik sambil matanya tertumpu pada atas kepala aku.
"Jangan gerak.." kali ni lelaki ni merendahkan sedikit suaranya, seolah2 berbisik. Dah kenapa? Matanya tak lekang dari melihat atas kepala aku. Ada something ka?
YOU ARE READING
s u r v i v e | b t s
Mystery / Thriller(Ranked #27 in MYSTERY/THRILLER on 18 Dec) "N-NOOOOO!!!" The deafening screams of pain broke the idyllic moment. The students were shivering with fear, their poor heart become weaker and weaker each time the screams forcefully penetrated into the e...