OMO! Mianhae for the late update. I was in my vacation and OMG we just left our house for freaking two days but then my neighbour told us that he expect a thief have sneak into my house. Even the police are here too.
Gratefuly it was nothing, we just forgot to lock our door and my air cond is auto, so it will on and off by itsef. SCREW YOU TIMER!
It embrassing but hoho we be home after the police and neighbour leave ma house. It not our decision to call the police but the neighbour is too caring and they call the police without we knowing! SEE HOW CARING THEY ARE. HOHO LOVE YA! It take about hours to be home and once we're the police are gone.
Okay dah2. Enjoy~
---------------------
BAM!!!
Daun pintu kelas ditendang kasar menyebabkan pintu terbuka luas.Manusia yang menendang pintu berdiri di depan pintu. Bulu roma aku mula berdiri tegak di samping tekak aku mula rasa kering. Takut.
Gulp! Oh no!
Wajah lelaki itu kurang jelas kerana kawasan sekeliling yang berwarna gelap. Oh please jangan cakap yang tu adalah ninja yang ditugaskan untuk memantau.
Jimmy dan aku hanya membatu di tempat sendiri dengan harapan bahawa lelaki tadi tak akan nampak kami. Hopefully he will mistake us as a chair or broken table.
Lelaki tadi terus menghampiri aku dan..
"WOI KAT SINI KAU RUPANYA!! PENAT AKU DAN LADYBUG AKU CARI KORANG TAU TAK!! EDEH KAKIKU SAKIT!"
Jerit Vincent sebelum merebahkan badannya bertentangan aku.
Tak guna! Aku mati2 ingat manusia hitam legam (ninja) tu datang nak cekik aku sampai mati. Nasib baik Vincent ja.
Eh jap!
Vincent? Kalau Vincent mesti ada bangtan! Oh no! Aku nak lari mana pulak ni!
"Yah! Jimmy, tahu tak yang Bangtan mula risau bila tetiba ja kau hilang! Dah la time tu kita tengah kejar Hanna! Rupanya kau berdua2an kat sini" Vincent tercungap2 sambil memandang aku dan Jimmy dengan muka blank huduh dia tu. Tiba2 matanya membutang.
Jari telunjuknya dituju tepat ke muka aku manakala sebelah tangannya lagi menutup mulutnya. Terkejut.
Eh, dah kenapa ni?
"Jangan cakap yang korang--"
"Shut up Vincent! Aku ni bukan macam kau dengan ladybug kau tu! Kami datang sini nak menyorok!" Potong Jimmy sebelum menyapu lembut mukanya dengan tapak tangan.
"O-oh okay?" Balas Vincent teragak2 sebelum mengangkat keningnya sebelah. Seriously? Dia ingat kami ni apa? Pasangan kekasih? Eww!
"Weyh Cepatla Bangtan tengah tunggu kau ni!" dengan itu budak alien menarik lengan baju Jimmy manja. Dah macam budak tadika tak pandai ABC dah aku tengok.
"Aku tak nak!! Tak kan la aku nak tinggal Hanna sorang2"balas Jimmy lalu menepis kasar tangan Vincent.
Wow, just wow!
Tak sangka ada jugak orang yang care pasal aku. Terharu! Entah kenapa ayat Jimmy itu agak menenangkan aku. Dahla hot pastu sweet pulak tu. Ok aku tak cair pun!
--------------------
"V! Apasal makhluk ni ada kat sini sekali!" Ricky menunjuk ke arah aku dengan nada annoying.
YOU ARE READING
s u r v i v e | b t s
Mystery / Thriller(Ranked #27 in MYSTERY/THRILLER on 18 Dec) "N-NOOOOO!!!" The deafening screams of pain broke the idyllic moment. The students were shivering with fear, their poor heart become weaker and weaker each time the screams forcefully penetrated into the e...