"WOII GILAAA!! BINATANG APA YANG DAH---UMPHH"Aku tidak diberi peluang untuk memusnahkan eardrum Sam. Sam tanpa ragu2 terus menolak aku kasar ke almari.
Belakang aku menghentam kasar dengan almari, sambil mulut aku dicekup erat oleh Sam menggunakan tangannya.
TAK GUNA PUNYA JANTAN!! IKUT SUKA HATI ANAK ITIK TOK WI ENGKO JA NAK SENTUH AKU BAGAI!! DAH LA TANGAN NI BAU... BAU.. BAU MACAM ...MACAM...
Ok sebenarnya tak dak bau pon, saja nak bagi nampak dramatic sikit.
"LEWASPAKN AYUKU LA BEENGOMNGH!! "
Dahi Sam berkerut, ya la aku baru ja menyampaikan sumpah seranah aku dengan yakinnya, nasib baik mulut aku tertutup, so only muffles that was heard.
"Weii aku tak belajar bahasa kentut , sorry la aku tak paham. " balas Sam selamba.
Bahasa kentut? Ni bahasa kemam mulut la pintar!! Engkau seorang ja yang rajen kentut so mesti kau sorang je yang paham bahasa kentut!
"Ok look Hanna, promise me, if I let my hand off, please dont ever scream, okay? " pinta Sam.
Tanpa sebarang paksaan, aku terus menggangguk laju sampai nak terputus tengkorak leher.
Silence it the only way to save myself from his dirty touch.
Sam dengan berhati2 membuka cekupkan di mulut aku, matanya masih tak lekang memerhati mata aku, seolah2 ia sedang mencari sesuatu.
Sesuatu yang sudah lama hilang.
Aku diam membisu, kini tangan Sam sudahpun berada di sisi nya, tapi jarak antara kami tak berubah.
Dekat.
SANGAT DEKAT WEIIIII!!! AKU BOLE RASA NAFAS MINT DIA MENGHEMBUS PERLAHAN MUKA AKU.
Tolong,, tolong selamatkan aku!
Keningnya berkerut, hairan dan aku juga perasaan jauh di sudut matanya, aku dapat nampak ada sinar kesedihan and hurt?, tapi cepat2 dicover dengan wajah yang sangat toyo.
Pandangan Sam beralih dari mata aku turun perlahan2 sehingga matanya tertumpu pada bibirku.
OMG!!! JANGAN KATA DIA NAK KISS AKU!! AKU LUPA GOSOK GIGI HARI NI!! JANGAN2 NAFAS AKU BERBAU TAK?!
Eh apa yang kau merepek ni?!!
Tiba2 Sam tergelak kecil, mata nya masih tidak beralih dari bibir aku.
"It still there. " bisik Sam perlahan.
Wait, what?
"What?! " tanya aku kasar tapi penuh kehairanan.
Apa yang masih kekal?
Sam kembali memadang mataku, mulutnya tersenyum nakal sebelum menuturkan sesuatu yang tidak pernah disangka.
"Your cute tiny scar, pinky pooh. "
Mata aku membutang, nafas aku mula menghembus laju.
Only one person that ever called me that annoying nickname.
A very short update guys, sorry nak amik mood hahahhahaha
YOU ARE READING
s u r v i v e | b t s
Mystery / Thriller(Ranked #27 in MYSTERY/THRILLER on 18 Dec) "N-NOOOOO!!!" The deafening screams of pain broke the idyllic moment. The students were shivering with fear, their poor heart become weaker and weaker each time the screams forcefully penetrated into the e...