+rush update
Please ignore the amazing typos *flip hair* btw i dun know why but the passion to write is started to fade away!
Anyway enjoy( ̄∀ ̄)
Btw just wanna say that i really miss ur motivated comments, pleae receive ma makcik love from meyh ♥♥
---------------------
"Weyh brader chill lah! Jangan asyik tuduh melulu!" Jimmy cuba menenagkan raksasa rap mon yang tengah berasap rasap usha aku.Seandainya aku ada toothpick sekarang, dah lama aku cucuk2 mata dia buat satay malam ni!
Apa ke patut dia tuduh makhluk yang comel lagi innocent macam aku ni sebagai pembunuh. Haish sabor je la!
"AKU TAK TUDUH LA MAKHLUK MERAH!!! SEMUA NI JELAS DUH!! AKU YAKIN!" Marah Ricky dan dengan tak disangka dia terus bangun dan melulu ke arah aku.
Omo! Apa yang dia nak buat ni?! Aku dengan perasaan takutnya terus mengudur ke belakang beberapa tapak. seriously jujur aku cakap muka Ricky masa tu adalah sangat menakutkan!
Dengan hanya bersenjatakan seliper yang sudah separuh badannya telah hilang ntah ke mana, aku mara..
Okay, mungkin satu langkah ke depan sebelum raksasa ni kejar aku satu rumah.
Aku berlari letakutan dengan seliper di tangan. Kalau boleh nak ja aku baling, tapi macam tak bagi kesan apa pun.
"Datang sini mahluk pembunuh! Aku takkan maafkan kau!!" Jerit Ricky sambil tangannya cuba menggapai baju aku dari belakang.
Somebody please help meyh!
Tolongla! Skru lutut aku dah nak tercabut dah ni. JEBAL! Jauhkan aku dari makhluk raksasa tak berpengajaran ni.
Tiba2 derapan tapak kaki Ricky berhenti dan diganti dengan bunyi 'dup' yang kuat.
Aku dengan teragak2 mengalihkan pandangan aku ke belakang.
Wow just wow!
Kelihatan Ricky tersemban ke lantai. Lebih kelkar, terdapat sepasang tangan yang sedang tergapai2 mencari jalan keluar dari medan kegelapan apabila ditindis oleh badan raksasa Ricky.
Aloo, mesti terpenyek macam pinggan makhluk tu.
Sebaik sahaja Ricky bangun dari posisi yang memalukan tu, dia dengan tidak teragak2nya terus memberikan cepukan super best kepada Vincent.
"Apa masalah kau!! Boleh tak jangan duduk tengah jalan?! Dah ketepi makhluk pelik!" Marah Ricky sebelum matanya tertacap pada aku yang sedang tersengih macam kerang wangi.
Alamak, does it time to run again? Haish I'm tired already!
Apabila Ricky baru memulakan langkah, sekali lagi dia terjatuh ke depan. Dan reason nya di sebabkan Vincent tanpa angin dan ribut tiba2 ja memeluk erat kaki Ricky menyebabkan muka Ricky bertemu dengan lantai yang berhabuk buat kali kedua.
"YAH!!!" Jerkah Ricky kuat dengan marah.
Seluar yang hampir terlondeh dek tarikan dari Vincent ditarik ke atas, sebelum benda lain yang kelihatan.
Tiba bunyi manusia menangis mula kedengaran. Kini, semua mata tertumpu kepada Vincent yang sedang mempunyai hingus tergantung di hidung.
Ricky yang tadinya marah tiba2 wajahnya beransur lembut. Perasaan Bersalah mula jelas kelihatan pada mukanya.
"A-aku, aku m-mintak m-aaaf, tolong maafkan aku."rayu Vincent tersekat2. Entah kenapa suarnya seolah2 sebak sangat.
"Atas apa Vincent?" Dengan itu Ricky perlahan2 duduk setahap dengan Vincent.
YOU ARE READING
s u r v i v e | b t s
Mystery / Thriller(Ranked #27 in MYSTERY/THRILLER on 18 Dec) "N-NOOOOO!!!" The deafening screams of pain broke the idyllic moment. The students were shivering with fear, their poor heart become weaker and weaker each time the screams forcefully penetrated into the e...