t h r e e

2K 265 100
                                    


UHUIII GUYSSS(*'▽`)ノノ. Mian sbb bru update. anyway jika ff ni dpat sambutan hangat, author akan update secepat mungkin~mian again! Enjoy yourself *wink**wink* btw klau spa2 borink, datangla ke wall author, sbb author nak cri kwn yg suka meroyan.

---------------------
Aku dan Bangtan terus berlari seperti lipas tercabut kaki ke arah tingkap. Oh my God!

Aku terus menampar pipi aku dengan tamparan Super best power berkali2. Seriously, aku tak boleh percaya dengan apa yang aku nampak. Patutla senyap semacam.

Tak ramai pelajar yang berjaya meloloskan diri dari pagar Sekolah. 20saat mana cukup. Nak ambil beg, sementara nak panaskan enjin untuk lari dan berpakej dengan jeritan bak orang gila.oh please 20 saat tu cukup setakat ambil beg ja.

Kelihatan ramai pelajar dikepung oleh beberapa 'ninja' bersut hitam legam yang bersenjatakan pedang, parang dan pistol. Ninja2 mula mengepung pelajar2 yang tak sempat keluar dari kawasan sekolah. Semua jadi senyap, sampaila..

BANG!

Badan seorang pelajar perempuan jatuh menyembah bumi. Kakinya berdarah kesan dari tembakan dari salah seorang ninja tadi. Well pelajar perempuan tadi cuba untuk memanjat tembok semasa ninja2 tu tengah berdiri dengan sadonya dalam proses mengepung pelajar.

Tak cukup dengan tu, ninja tu perlahan2 menghampiri pelajar perempuan tadi sebelum mengheretnya kasar ke tengah padang dalam cuaca yang panas terik.

Pistol dituju tepat ke arah perempuan tu sebelum..

BANG! BANG! BANG!

Beberapa das tembakan dikenakan tepat mengenai wajah perempuan tadi. Oh God, beberapa biji peluru ditembak mengenai kaki pelajar tadi. Disebabkan terlalu sakit Pelajar perumpuan tu hanya mampu terkapai2 meminta tolong tanpa bersuara. Ninja tadi berjalan meninggalkan perempuan tadi keseorangan di tengah padang. Oh, kalau boleh nak ja aku lari ke arah pelajar tu dan terus bantu dia.

"Oh man, bunuh je la perempuan tadi! Buat apa seksa lama2! Kesian dekat dia!!" Marah aku perlahan.

Aku yakin kalau perempuan tu diberi peluang untuk terus hidup mesti dia akan jadi manusia yang cacat. Kesiannya!!

Ninja tadi tetiba kembali menghampiri perempuan tadi. What?? I thought it over! Kedua2 belah tangannya memegang pisau yang kelihatan sangat tajam. What now??

Ninja tadi perlahan2 menggosok umbun perempuan tadi perlahan2 sebelum..

"ARGHHHHH!!!!" Raung pelajar tersebut. Begitu juga dengan pelajar yang lain. Nobody dares to help that poor girl.

Kedua2 belah tangan pelajar tadi ditikam dengan pisau. Darah2 merah mula memancut keluar dengan laju menyebabkan tanah sekelilingnya mula basah dengan darah. Semakin kuat pelajar tadi meronta2, semakin banyak la darah yang keluar dari tangannya. Please,remove that knife! It hurting her!! Ninja tersebut mengeluarkan dua lidi dari poketnya dan

Ouch!

Lidi tersebut dicucuk tepat mengenai anak mata pelajar perempuan tadi. Dengan refleknya tangan pelajar tadi terus menekup anak matanya menyebabkan isi dan dagingnya tertinggal di tanah. Pisau yang ditusuk ke dalam tangan pelajar tadi kini diselaputi isi dan darahnya yang berwarna merah pekat.

Dengan tidak berhati perutnya, ninja tadi terus menarik semula lidi dari mata perempuan tersebut dan menusuknya kembali tapi kini di bahagian telinga.

"Bluekkkkk!!!" Jay menekup mulut dengab sapu tangan pink miliknya. Dia mesti dah tahan sangat dengan darah yang mula memancut keluar dari setiap sudut pelajar tadi.

s u r v i v e  |  b t sWhere stories live. Discover now