s i x

1.8K 214 90
                                    

Hey guys im back! Huhu it been month since I didnt update, sowwrwyh xD

ATTENTION : Patik udah sebulan ngak menulis ff, so this chap may not reach ur expectation. I'm so sorry, my humor in this chap is kinda lame. So, please bear with it, guys. Jeongmal Mianhae♥(✿'‿')

BTW Tenkiuuu〒▽〒 tak sangka ff ni ada smbutan juga, ingatkan tak best. Baru ingat nak delete.

-----------------------------------------

Third POV

"ARGHHHHHHH!!!!SAKIT!!!"

Malam masih muda, namun masih jelas kedengaran bunyi jeritan dan raungan keseksaan di dalam sebuah bilik misteri.

"Ha, jeritla sekuat hati! Tak akan ada siapa yang akan jadi hero malam ni." kata si makluk misteri yang berselindung di sebalik topeng hitam.

Tangannya perlahan2 mengusap lembut umbun2 rambut pemuda yang diseksa tadi.

Entah kenapa perasaan kejam dan zalim ini tidak dapat dikawal oleh dirinya lagi. Ia umpama nafsu yang bertuankan syaitan sehinggakan sifat berperikemanusian pun pudar. No mercy in the body wheter the heart.

Tangan dan kaki pemuda tadi tidak boleh bergerak. Kaku. Bukan kerana takut mahupun ingin mengumpul lemak di badan.

Hal ini kerana, kedua2 belah tangan dan kakinya dijahit rapi. Yeah, DIJAHIT.

Bukannya dijahait pada kain tapi pada kuliy yang masih lembut.

Lebih mengerikan sebelah kelopak matanya juga dijahit manakala sebelah lagi sengaja dibiarkan agar dia dapat menyaksikn penyeksaan yang diterimanya.

Darah mula mengalir dengan perlahan dari tempat jahaitan. Matanya mula pedih apabila darah tidak boleh keluar dan akhirnya memasuki matanya.

"T-tolong lepaskan aku..." rayu pemuda tadi dengan suara yang tersekat2.

"Baiklah aku akan lepaskan kau. " senyuman sinis mula melebar di mulut manusia yang bersifatkan binatang.

Suis merah di sebelah di tekan.

Dengan sekelip mata, badan pemuda tadi digilis di dalam mesin.

( a/n : bayangkan mesin tu macam mesin yang digunakan untuk gilis tebu)

"SAKIT!!!!" Raung dan menangis pemuda tadi sambil tangannya terkapai2 meminta tolong.

Darah mula tersembul keluar dari setiap inci pemuda tadi.

Kini, setiap organ pemuda itu digilis oleh mesin tanpa belas kasihan.

Kenapala mesin tu tak mampus ataupun rosak tengah jalan ke?

Manusia yang tak berperasaan tadi memberhentikan mesin tadi apabila hanya tinggal kepala hingga pinggang.

Usus2 jelas kelihatan tergangtung pada tubuh yang tak bernyawa tadi. Separuh badannya sudah hancur digilis.

"Seven to go.." bisik manusia tadi perlahan.

-------------------------------------------

Hana Nurina's POV

Aku memegang erat cawan berisi air choco yang dibuat oleh mama Jay.

Selamat ke kalau aku minum ni? Aroma dan warna dia pergh!! Mengancam! Hitam melegam!

Are this the real choco? Coz wow! It look like something weird.

s u r v i v e  |  b t sWhere stories live. Discover now