"Eh aunty, asal scary sangat sekolah ni? Betul ke ni BIG HIT ACADEMY??" Aku memerhati setiap inci sekolah yang dah nak mereput.
Cat2 di sekolah macam dah lama, penuh dengan contengan. Kelihatan dua tiga makhluk manusia sedang berjalan lesu memasuki kawasan sekolah. Wow! Dah macam zombie lapar otak aku tengok.
"Haish kau ni pun satu! Nama pun sekolah juvana memang macam ni la rupa dia. Tu la, buat masalah lagi! Ni la sekolah kamu.."
Gulp.
------------------------
Big Hit Academy..
Nama sekolah yang sudah tak asing lagi di telinga masyarakat Korea. Sekolah yang dipenuhi dengan budak2 masalah seperti mencuri paip bilik air jiran sebelah, membunuh tikus makmal di sekolah tanpa permission, ceroboh masuk bilik pengetua sebab nak rasa hangat pada musim sejuk dan macam2 lagi ragamnya.
Bangtan..
Nama kumpulan yang amat digeruni di Big Hit Academy. Dianggotai oleh tujuh makhluk berjantikan lelaki yang hot gitu.
Hanna Nurina
Seorang gadis yang dituduh bersalah atas kesalahan menyakiti seorang guru apabila tidak sengaja menumpahkan cecair kimia dalam minuman guru sains ketika jamuan kelas diadakan. Kini, guru sains itu berada di hospital setelah koma selama sebulan. Kesian :'(
Apakah yang terjadi apabila loceng yang tak pernah kedengaran di sekolah tiba2 berbunyi. Macam mana tak bunyi kalau ada ja manusia jahat yang sentiasa nak rosakkannya.
Tapi kali ni, loceng yang berbunyi sedikit pelik, lebih panjang, lebih nyaring, lebih menakutkan, lebih mengerikan dan segala lebih lagi. Disusuli pula dengan pengumuman yang tidak tahu dari siapa tuan empunya suara. Pengetua? Ha, entah hidup ke mati pun tak dapat dipastikan.
Hanya satu sahaja cara untuk hidup, hanya satu..
KILL OR BE KILLED!
-------------------------
Hohhoho amacam? Ok tak intro dia cnggini? Ni ff horror patik yang pertama ^3^ Wonder what happen next? Stay for the next chap! Btw please comment and vote, patik nak tahu, ff ni ok ke tak. I really need that /bow/
YOU ARE READING
s u r v i v e | b t s
Misteri / Thriller(Ranked #27 in MYSTERY/THRILLER on 18 Dec) "N-NOOOOO!!!" The deafening screams of pain broke the idyllic moment. The students were shivering with fear, their poor heart become weaker and weaker each time the screams forcefully penetrated into the e...