''Rüyanda o kolyeyi gördüğüne emin misin?''
''Evet! Evet eminim. Ama çok gerçekçiydi.''
''Sadece bilinçaltının oyunu! Bak bu 2 ayda çok şey yaşadın ve ayrıca dün benim kucağımda uyuman rüya görmene neden olmuş.''
''Dalga geçme! Bunun bir anlamı olmalı!''
''Saçmalama! Ne yani rüyanda X'i mi gördün ya da sen bir melek misin? Tamam benim meleğimsin biliyorum ama öbür türlüsünü bilmiyorum.''
Brian benle dalga geçtikçe sinirleniyordum o yüzden konuyu kapatmaya karar verdim.
''Neyse alt tarafı bir rüyaydı.''
''Evet.''
Brian bitkindi,evet evet bugün çok bitkin görünüyordu.
''Senin neyin var, bugün çok bitkin görünüyorsun?''
''Evet bugün öyleyim.''
''Kendini burada harcıyorsun Brian!''
her neyse X'in yanına gitmem lazım.''
''peki.''
Alnımdan öptü ve hızla hücremden çıktı. Kafamı duvara yasladım ve karanlık tavana bakıp buradan kurtulacağım günü hayal etmeye başladım.
**********************
Brian Xin yanına aceleyle gitti,acele ve telaşlı bir halde yanına yaklaştı
''Zamanı geliyor. Hatırlamaya başlıyor. Acıyı çoğaltmalısın.''
Brian isteksizce ve tek bir nefeste bunu söylemişti. X sadece başıyla onayladı ve elini arkasında birleştirip odadan çıktı.
Brian,kızın atıcağı acı çığlıkları duymamak için kapıyı kapattı ve kulaklarını gözyaşlarıyla tıkadı.
************************
Kapım şiddetle açılınca irkildim ve X'i görünce korkularım yine ortaya çıkmaya başladı. Elindeki hançeri ve alkolü görünce istemsizce hıçkırarak ağlamaya başladım. tek bir atakla beni sarmaladı ve beni zincirlemeye başladı. beni zincirleyince elindeki hançere alkolün birazını döktü ve havada kalan koluma doğru yaklaştırdı. yapmaması için çığlıklar atarken beni duymuyordu bile!
Hançeri koluma hafifçe sapladı ve etime derin ve keskin bir çizik atmaya başladı. çığlıklarımdan dolayı rahatsız olduğundan yanağıma sertçe tokat attı ve koluma hançerle bir şeyler yazmaya başladı.
hançerle işi bitince bana baktı ve alkolü koluma yavaşça dökmeye başladı. acı dolu çığlıklarım hücreyi delip geçiyordu, kolumu ondan kurtarmaya çalıştıkça dahada çok döküyordu. en sonunda şişenin yarısına geldiğinde durdu ve şişeyi yere koydu. koluma tekrar baktı ve ellerini yaraya bastırdı. tekrar büyük bir çığlık atınca elini ağzıma götürüp kapattı.
koluma baktığımda adeta gözlerim yerinden çıkacaktı! Koluma '' X'' yazmıştı.
neden adını yazmıştı? koluma şaşkınlıkla ve korkuyla baktığımı görünce hırıltı çıkardı ve zincirlerimi çıkarmadan arkasına döndü.
yerdeki içki şişesini eline aldı ve arkasını dönüp maskesini çıkarttı.
Saçları... onlar sarıydı! Tıpkı rüyamdaki gibiydi! İçkiyi arkası dönük yudumladı ve tekrar maskesini takıp çıkıp gitti. Kafamda soru işaretleri bırakarak...