Dogruluk? Cesaret?

2K 131 27
                                    

Karsimizdaki kizi gorunce kalakalmistim. Nereden cikmisti bu? Dayanamam, sacini basini yolarim ki. Ama sakin ol kizim, kiskanclik yok.

"Alicim."

Deyip kollariyla sardi Aliyi ve optu. Allahtan dudaktan opmedi yoksa dusup bayilirdim surada.

"Elif, hosgeldin."

Ali de ayni sekilde yakin davraniyordu. Insanin caninin yanmasi boyle bir sey mi? Tum organlarim alev almis, delirmeye hazir sanki.

"Aa naber Emre?" Deyip ayni sekilde Emreyi de optu kiz. Emreyle tanismislar yani. Ne guzel Emre Ali ve sevgilisi takilmislar. Bu hikayedeki fazlalik benim galiba.

Kiz da nasil yilisiksa. Tam Alinin aradigi tip iste. Tepe tepe kullansin.

"Merhaba tatlim. Selen miydin sen?"

Elini uzatti. Ali takildiklarini "tatlim" kelimesi kullanan tiki kizlardan seciyor sanirim, simdi anladim.

"Selen degil, Selin tatlim."

"Ah kusura bakma canim ya oyle cok konun gecmedi bir kere soyleyince unutmusum."

Allahim gel de delirme! Gel de delirme ya!!

"Hic sorun degil, dert etme."

"Ee kizlar muhabbetiniz bittiyse hadi iceri gecelim. Elifcim?" Dedi Ali Elifi iceri gotururken.

"Sevgilim? Kiskandin mi yoksa beni? Okuldan kiz Aliyle surekli yan yana olunca takiliyoruz biz de."

Siritiyordu Emre karsimda. He seni kiskandim ya, sorma...

"Ne sacmaliyorsun ya?"

"Hadi hadi gel bak kizma..."

"Git isine Emre." Deyip mutfaga gittim. O da iceri, Alilerin yanlarina gecti.

O, onu kiskandigimi dusunsun salak, ben su an Aliyle Elif denen o kizi dusunmekten kafayi yiyecegim.

Biraz sakinlestikten sonra iceri gittim.

"Aa Selencim sicak icecek bir seyler var mi? Hava oyle sicak degil ama dagda olunca usudum valla."

"Selin." Dedik tekrar ustune basa basa. "Hizmetcin yok karsinda Elifcim, kalkip bak var miymis diye."

Koltuga Emrenin yanina oturdum. Sunepe de hic sesini cikarmiyor savunmak icin! Ben bugunu katil olmadan atlatayim, yeter.

"Iyi, ben bakiyim o zaman bir seyler."

Tam kalkarken Ali kolundan tutup tekrar oturttu.

"Elifcim sen niye kendini yoruyorsun daha yeni geldin. Hem usudun mu bakiyim sen? Otur, ben hem sana icecek bir sey hem de battaniye getiririm."

"Ya Aliiii cok tatlisin."

Yeminle dayanamiyorum. Sabrimin sinirlari zorlaniyor burada.

"Selin, niye oldurecek gibi bakiyorsun ikisine?" Diye fisildadi Emre kulagima.

Oyle mi bakiyormusum?

"Kiz hic hosuma gitmedi. Gicigin teki."

"Sacmalama gayet sen sakrak bir kiz. Senin sinirlerin bozuk herkese sinir oluyorsun zaten."

"Oh masallah Emre, goren sevgilin o kiz sanacak. Zaten sacma laflarina cevap bile vermiyorsun."

"Cocugum musun sen hayatim? Kendin halledebilirsin. Ne bu gerginlik? Az sakin ol."

"Of Emre ya, cidden sagol beni getirdigin icin cok mutluyum."

"Sen hicbir seyden mutlu olmuyorsun zaten."

YAZ VE YASAK •AlselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin