Veda.

1.9K 137 19
                                    

Beklettim biraz gec yazdim kusura bakmayin. Iyi okumalar :)

"Ne isin var senin burada?!"

Diye bagirip eve girmistim. Bagirma seslerimi muhtemelen tum site duymustu. Elim ayagim titriyord, o gelmisti! Tansiyonum firladi sanirim.

"Kizim." Diye yaklasti yanima.

"Sakın! Sakın yaklasma bana. Neden geldin sen? Ha neden?"

"Yavrum, bak sakin ol, o senin baban."

"Babaanne sana inanamiyorum. Gormek istemedigimi bildigin halde cagirdin onu, agzimi aradin bir de."

"Kizim ben sizin iyiliginiz icin..."

"Selin." Dedi babam. Sesi yumusakti. Seneler onu yaslandirmisti. Cokmus, saclari beyazlamis. Yillar gecmesine ragmen ona olan nefretim dinmedi, daha cok artti. Ona kin doluydum.
"Kizim, bak oturup konusalim. Hadi yapma boyle. Seni gormeye geldim."

"Sen ne hakla beni gormek istiyorsun? Kimsin ya sen? Sen benim babam degilsin. Olamazsin. Annemi ariyorum ve gidiyorum burada . Sana da sagol babaanne." Deyip telefonumu cebimden cikardim. Tam o anda elimden birinin cektigini hissettim.

"Selincim, kizim, arayamazsin anneni."

"Babaanne?"

"Konusun babanla, sorunu halledin. Baban seni almaya geldi."

Almaya? Beni? Yanina almaya mi geldi?

"Ne diyorsunuz ya siz?!"

"Annenle konusamazsin."

"Arayamam oyle mi?" Artik kontrolumu kaybetmistim. Kendimi igrenc hissediyordum. Annemi arayamiyordum, bayilacak gibiydim. Veya cildirmis gibi.

"Selincigim lutfen..."

"Arayamam..."

"Selin!"

"Arayamam di mi?!" Deyip bir anda disari firladim. Beni yakalama firsatini vermeden. Ayagima hemen gecirdigim parmak arasi terlikle kosmaya basladim.

Terlik parmaklarimin arasini kesmisti bu hizla kosmaktan. Ama umrumda degildi. Tek istedigim Ali'nin evinin oralarda olmasi.

Alilerin yazligina kostugumda orada, evinin onundeydi.

Uzaktan bagirdim.

"Ali!"

"Selin?" Arkasini dondugunde beni gordugune sasirmis gibiydi. Bense deli gibi ona kosuyordum.

"Ali... Lutfen telefonunu ver."

"Ne oldu Selin? Aglamissin sen. Iyi misin?"

"Ali lutfen ver su telefonunu veerrr." Nasil bagirdigimi artik bilmiyorum. Kendimde degildim.

"Tamam sakin ol, al." Uzatti telefonunu. Sokagin icine girip ondan uzaklastim. Annemin numarasini cevirip onu aradim.

"Alo Anne."

"Selin? O sesin ne oyle?"

"Anne... Anne babam... Babam gelmis!"

"Ne? Ne babasi Selin?"

"Anne babam gelmis burada. Babaannem cagirmis. Telefonumu elimden aldilar seni aratmadi. Beni almaktan bahsediyor. Anne cok kotuyum gelmek istiyorum ben."

"Selincigim sakin ol tamam mi kuzum? Lutfen sakin ol."

"Anne n'olur bana bilet ayarla bir sey yap hemen bavullarimi toplayip donerim ben. Hemen gelirim anne yalvariyorum."

"Sen bu haldeyken gelemezsin. Cok kotusun bak basina bir sey gelir. Sadece senden normal kafada olmani istiyorum. Tabi ki orada kalmayacaksin. Ama bak bugun olmaz, bilet de bulamayiz. Sen kotuyken gelemezsin."

YAZ VE YASAK •AlselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin