Arkadaslar biraz gec yazdim kusura bakmayin. Eve her gun gec geliyorum okuldan dolayi, dun de GK var diye yazmadim. Ama keske yazsaymisim izlemek yerine.
Acikcasi bolum yuzumden baya moralim bozuk beklentimin cok cok altindaydi. Sanirim uzun bir sure tvden takip etmeyecegim.Neyse, size iyi okumalar:)
Sınır 8 yorum."Seliiiin, uyan artik saat 1e geliyor."
Diye seslendi babaannem alt kattan.
"Ne tembel oldun basima, kalk tatilinin tadini cikar."
Oysa coktan uyanmistim. Bir saat olmus muydu? Belki de iki. Oylece duruyordum yatakta. Telefonu da elime almamistim. Her seyi karartan telefona bakmak istemiyordum.
Emreye ister istemez kin beslemistim. Oysa onun bir sucu yoktu, her seyden habersiz beni bekliyordu. Bense onu burada aldatmistim.
Yanlis yapiyordum, yaptikca batmistim. Kurtaramamistim kendimi Ali'den. Baglanmam sanmistim. Sadece vakit geciriyorum diye dusunmustum.
Ama oyle olmamis iste, olsaydi su an bu depresyon haline gecer miydim hic?
Odam gunes almaya baslayinca daha fazla yatamadim yatakta. Kalktim ve tuvalete gittim. Dun geceden kalma rimelim gozumde akmis, simsiyah olmustu.
Bir de goz altlarim morarmisti sanki. Bir gecede cokmustum.Tamam hataliydim, ama Ali de fazla sert davranmadi mi?
Bana bu kadar kaba yaklasmaya hakki yoktu. Ben onun emir kulu degildim. Ozur dilemem gerekiyordu belki de, ama bunu yapmaya bile mecalim yoktu.
Asagi indigimde babaannem bana kahvalti hazirlamisti.
"Iyi oglenler hanimefendi."
"Gunaydin babaanne."
"O surat ne oyle simsiyah."
"Dun makyajimla uyumusum da, ondan."
"Gece yuzunden dusen bin parcaydi. Ne oldu anlat bakayim."
"Yok babannem ya, cok uykun gelmisti. Sana oyle gelmistir." Gulmeye calistim.
"Iyi o zaman, hadi kahvaltini et."
Bogazima tek lokma koyacak halim yoktu. Hicbir sey yemek istemiyordum. Ama babaannem hazirlamis, kirmamak icin peynir attim agzima.
"Selin."
"Efendim babaanne?"
"Sen hic babanla gorusuyor musun kizim?"
Cumleyi duymamla peynir bogazimda kalmisti. Cayla anca yutkunabildim.
"Ne babasi ya?"
"Bak yine ayni tepkiyi verme bir konusalim."
"Neyi konusmasindan bahsediyorsun babaanne? Ne babasindan bahsediyorsun? O benim icin yillar once öldü. Bir daha da hayatimda olamaz."
Her bu konu acildiginda geriliyordum. Benim babam yoktu. Baska bir kadina bizi tercih edip evden ciktigi gunden beri yoktu. Olmayacakti, asla olmayacakti.
"Ama bak o seni..."
"Babaanne lutfen baslama yine. Seni kirmak istemiyorum ama senin oglun yuzunden benim hayatim mahvoldu. Birak yuzunu gormeyi sesini duymaya tahammulum yok."
"Peki kizim, kapattim konuyu."
----
ALİ'NİN AĞZINDAN.
"Kardesim rahatsizsan gideyim bak. Git artik dermis gibi bakiyorsun da."
Dun eve geldigimde Berk bize gelmis kapida beni bekliyordu. Nereden ciktiysa bu denyo? Sinirimi bile icime atmak zorunda kaldim.