1. O surpriză de neuitat...

600 43 19
                                    


   Deși eram extrem de curioasă să aflu ce mi-a pregatit Elena, am pornit tăcută spre dormitorul meu.Am deschis ușa cu oarecare temere , neștiind ce se poate ascunde in spatele acelei replici.

De îndată ce am pătruns în interiorul propriei ființe , în mediul ambiental al camerei mele, întreaga nesiguranță s-a disipat , iar încrederea, siguranță și stima de sine au pus stăpânire și mi-au redat zâmbetul care de mult timp m-a părăsit.

Datorită acelei stări de beatitudine care îmi înconjura ființa, m-am indreptat cu pași fini spre dressing pentru a-mi alege ținuta deosebită ,în care să mă simt nemaipomenit de bine.

Deși oscilam între a purta o rochie mov cu imprimeu floral și o alta verde cu un guler impresionant cu paiete negre, în cele din urmă am ales fără să mai stau pe gânduri o rochie midi, simplă, de culoarea roșu sângeriu, culoare care mă reprezintă întru totul, deoarece sugerează atât exuberanță și feminitate, fiind cea mai intensă din spectrul cromatic , cât și putere , sensibilitate, denotând fericirea și norocul persoanei care o poartă.

În ceea ce privește machiajul, am optat pentru unul luminos și clasic,care să-mi scoata în evidență trăsăturile angelice, totul fiind completat de rujul sidefat de culoarea roz. Coafura aleasă a fost una simplă:niște bucle lejere lăsate în voia sorții.
Outfit-ul meu a fost întregit de un bolero argintiu, un clutch finuti și pantofi din aceeasi gamă de culoare.

În momentul în care am considerat că sunt pregătită să fac față surprizei, am ridicat suav privirea și am zărit-o pe Elena care mă aștepta cu nerăbdare în pragul dormitorului. Aceasta purta o rochie cu trenă de culoarea purpurie, fiind accesorizată cu un colier superb din perle.
La vederea amicei mele am exclamat un "wow" profund.

-Elena, ești superbă! M-ai lăsat fără cuvinte...

-Ești atât de simpatică,Elizo! Nici n-ai idee cât de bine arăți. Ești gata să trăiești surpriza vieții tale?

-Daaaa! Sunt extrem de încântată și de nerăbdătoare!

-Atunci, am să chem un taxi care să ne poarte pașii spre o seară de neuitat.

O multitudine de sentimente mi-au acaparat sufletul de îndată ce am înaintat spre mașina care îmi va dezvălui întregul mister. Deși eram extrem de curioasă să aflu despre ce este vorba și doream să o iscodesc pe Elena, știam că nu voi avea nicio șansă , deoarece de îndată ce aceasta își pune ceva în minte , nu va face niciun compromis.

Nici n-am reușit bine să-mi ascund privirea întrebătoare, că am conștientizat că mașina s-a oprit în fața hotelului " Grand Italia " , amplasat în cartierul rezidențial luxos " Buna Ziua " , deasupra centrului orașului Cluj. Bătăile inimii mi s-au accentuat și expresia fetei mi s-a schimbat la vederea acelei clădiri somptuoase . Mi-am dat seama că voi avea parte de cea mai frumoasă seară din viața mea , la care nici măcar n-am avut timp să visez. Și totul , datorită minunatei mele prietene...

Am inaintat cu pași nesiguri spre scările lucioase , având grijă să nu mă împiedic din cauza emoțiilor.

Odată intrată în acest univers magic în care totul este la superlativ - de la sala impresionantă prin mărime și grandoare , cu podea din marmură și candelabre de sticlă de Murano și mobilier în stil Liberty, am observat că o parte din invitați erau deja așezați la mesele rotunde frumos aranjate , acompaniate de aranjamente florale impresionante prin diversitatea culorilor, predominând totuși culoarea galbenă asociată Divinității.

Am fost oprită din contemplare de vocea suavă a Elenei care mi-a dezvăluit motivul pentru care mă aflu în acest loc superb.

-Scumpo, am deosebita plăcere să te anunț că am fost invitată de către patroana mea să particip la acest bal caritabil care are ca principal eveniment licitația de tablouri realizate de copiii care și-au găsit liniștea în căminul de la Mia's Children. Aceasta mi-a sugerat să particip alături de cineva drag mie. Știind că tu de mica ești stârnită de dorința de a-i ajuta pe cei aflați în suferință, m-am gândit că participarea la acest eveniment ți-ar face mare bucurie.

- Ooo, ești atât de minunată!... N-am cuvinte ca să pot să-mi exprim întreaga recunoștință pe care ți-o port ! Îi mulțumesc Domnului că imi ești alături .

Momentul nostru de fericire imensă a fost întrerupt de sunetul armonios al viorilor care anunțau începutul evenimentului.

Dupa ce emoțiile mi s-au risipit și m-am așezat la o masă, am încercat să-mi îndrept privirea asupra persoanelor prezente la bal și am constatat faptul că spuma orașului mă înconjura din toate direcțiile: pictori, scriitori, actori și oameni de afaceri. În acel moment inima mi s-a făcut mică cât un purice și mi se părea că sunt atât de mică , nesemnificativă în comparație cu personalitățile care animau această frumoasă petrecere.

Ni s-a prezentat programul detaliat al acestei seri , după care am purces la dans. Acest moment atât de înălțător era reprezentat de un vals vienez care scotea în evidență frumusețea fizică a doamnelor și delicatețea cu care domnii își conduceau partenerele.

În timp ce dansam alături de Elena , un baiat chipeș m-a invitat protocolar să-l onorez cu prezeneta la dans, iar eu am acceptat bucuroasă. Pe parcursul acelui moment mi-am îndreptat privirea curioasă spre ceilalți dansatori. Nu mică mi-a fost mirarea să observ că doi ochi cuceritori mă priveau insistent, sorbindu-mă cu nesaț. Acest fapt m-a făcut să tresar și să dau importanță acelei atitudini. Până la terminarea dansului, privirea acelei persoane necunoscute mă urmărea cu insistență, intimidându-mă .

Nemaiputând rezista emoțiilor care mă copleșeau , am rugat-o pe Elena să mă însoțească la baie. Făcând câțiva pași , mi-am întors privirea spre ceilalți și am realizat faptul că baiatul care mă privea cu intensitate se află la câțiva metri depărtare, îndreptându-se spre noi...

Capcanele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum