KARAKTER TANITIMI

80 11 3
                                    

Selam öncelikle şimdi karşımıza çıkacak karakterleri tanıtıcam. Ilerleyen bölümlerde karşınıza çıkan karakterlerde de bölüme başlamadan önce bilgiler vericem. Iyi okumalar :)

Merhaba benim adım Duygu Öztürk.
17 yaşındayım.Lise ogrencisiyim.Ailenin tek çocuğuyum.
Taki dört sene öncesine kadar. Benden iki yaş büyük olan bir abim vardı onu dört sene önce kaybettik. Evet gerçekten kayıpti. Dört senedir hala aranıyordu. Ama hiç bir iz yoktu. Artık ailem umudu kesmişlerdi. Ama ben hala umtluydum. Abim bir gün gelicekti. Yani umarım gelir her gün abim için dua ediyordum. Evde pek fazla adını geçirmemeye çalışırdik. Böyle avuturduk kendimizi. Onun dışında bi kardeşim daha var Ceyda yani kardes bildiğim. Şimdi söyle soyluyorsunuz "Bu kız tek çocuk değil mi? " Evet öyleyim ama bu kardeşim dediğim kişi ilkokuldan beri tanıdığım ve güvendiğim tek arkadaşım. Bu zamana kadar hiç ayrılmadık. Ortaokulda 8.sinifta Ceyda ailesini kaybetti. Mahvaldu bir an uzuntuden Ceydaya da birsey olacağını düşünmüştüm. Bir de kızın üzüntüsüne bir üzüntü daha eklendi. Akrabalarından kimse onu yanına almamışti. Herkes kendini düşünüyordu. Sofralarına bir tabak fazladan koymayı hiçbir akrabası istememisti. Ceyda benim tek dostumdu. O ortada öylece kalamazdı. Ailem ile birlikte Ceydayi yanımıza alma kararı aldık. Başlar da Ceyda istememisti. Kendini bu hayatta artık bir fazlalık gibi hissediyordu. Sonra Ceydayi kenara çekip güzelce bir konuşmuştuk. Zor olmuştu ama ikna etmiştik. O artık Öztürk ailesinin bir ferdiydi. Şimdi Annemi tanitiyim. Annemin adı Sevim Öztürk. Son derece ilgili sevecen bir anne. Melek olsa bu kadar olurdu zaten. Annem özel bir hastanede doktor. Babama gelirsek Adı Tarık Öztürk. Kendisi mimar. Bu içinde barindigimiz evi de o çizmişti. Evimizi gerçekten çok seviyorum. Rahatça yaşıyoruz. Ceyda ben annem ve babam. Bulunursa bir de abim. Abim için asla umudumu kesmiycem.
Evet ailem bu şekilde gelelim artık hikayeye :))

UMUTSUZ VAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin