BÖLÜM 3: SÜRPRİZ ARAYAN

35 10 0
                                    

  Arkami döndüğümde göz göze gelmemiz  bir oldu. Arda bana seslenmisti. Ceydanin kikirdeyisini duyuyordum. Ve bir de Ardanın nefes alisini. Soğukkanlı davranmaya çalışarak  "Ne vardı ?"dedim.

-Selam ben  sadece oturup birseyler yapa-
-Gerek yok bizim işimiz  var , diye susturdum.
-Peki ya bi saat ?
- Hayır  dedim işimiz var yürü Ceyda.
-Yanlış anlama sadece..
-Hoşçakal. Ceyda:

-Neden öyle davrandin ?
-Aman boşver her çağrışa atlayan  kızlardan  sanmasin  hem ilk günden oturup  napılır ki yani gerek yok Hayır  anlamıyorum  bi kere konuştuk  diye hemen  davet etmesi  mi gerek ısrar ediyo  bide sanki  biz-
-Ay tamam  Duygu  sormadım  say yoksa susturamam  seni .
- Bence de ee eve gitmeden  bişeyler mi yapsak?
-Hani işimiz  vardı  ?
-Ya Ceyda boşver  işi gücü  hadi gel mağazaya girelim.
-Peki.

Bir saat kadar mağazada  dolaştıktan sonra eve dönüş  vakti geldi. Bir taksi  çağırıp  eve döndük.

-Selam  anne  biz geldik.
-Ah canım  söylemesen ben sizi  okulda sanicaktim.
-Ya anne.
-Tamam tamam  gününüz nasıl geçti  bakalım  gelin anlatın.
-Hersey iyiydi  biraz yabancilik  çektik  ama normal  zaten. Iki arkadaş edindik.
-Gerçekten  çok  hızlı  ilerlemissiniz. Eee  Ceyda  sen nasıl buldun  yeni  okulunu?
-Gayet  iyi Sevim teyze her şey çok  iyi çok teşekkür  ederim. Nasıl öderim bu iyiliklerinizi bil-
-Aa Ceydacim bunları  konuşmuştuk  benim  için Duygu neyse  sende öylesin. Ikinizde kızımsiniz.
-Biliyorum sizde benim için bi anneden  farklı degilsiniz .
-Neyse  anne biz çıkıp uzerimizi degistirelim  hadi Ceyda.
-Tamam.

Odama geçtim giyinip  yatağıma yattım. Biraz yorulmustum. Telefonumun titremesiyle elime  aldım. Bu kimdi ? Bir numara  WhatsApptan mesaj  atmıştı.
Cevap  verip  vermekte  tereddüt  ettim.
Vermemeye karar verdim. Hatta engelledim. Sonra Ceydanin  odasına  gecicekken bu numara aramaya başladı. Açmadım bi daha  aradı  sonra bir daha aramadi.
-Gelebilir miyim Ceyda?
-Ah tabii.

Az önce olanları  Ceyda ya  anlattım. Arda dan şüphelendi. Numarami bilmediğini söyledim. Ama Ceyda bi yerlerden bulabileceğini söyledi. Neyse konuyu kapatalım  diyerek aşağıya yemeğe indik.Film  izledik derken saat 12.00 olmuştu . Zaten yorgunduk odalarimiza gittik. Yattığım  gibi  uyudum.

Sabah alarmın ötmesiyle uyandım. Günlerden Cumaydi . Kalkıp hazirlandim okula ayak uydurmak  için  bende lakosumun üstüne  kazak giydim. Büyük  ihtimalle  Ceyda da öyle  yapmış  olmalıydı. Saçımı  serbest  bıraktım. Hafif  bi ruj sürdüm ve birde rimel ile tamamladım.
Ceyda kapimi çaldı.
Gelmesini söyledim. Ceyda:
-Oo prenses bu ne güzellik?
-Yok canım asıl sendeki bu mutislik nedir?
-Sadece okula ayak uydurmak  .
-Tabi canım benim de öyle .
-Belki  de Senin ki Arda içindir.
  
  Yastığı  alıp Ceyda ya fırlattım.

-Yok öyle  bişey Ceyda bak sakın öyle anlama  ya Ceyda bakma öyle .
-Yok canım  okul için  tabii başka neden  makyaj yapıcaksin . 
-Ceyda Aa
-Tamam tamam  susuyorum.
  Beraber kahvaltıya indik. "Herkese  Günaydın " diyerek oturduk  masaya.
-Babam yok mu anne?
-Işi nedeniyle bu hafta yok güzelim
-Neden haber vermedi?
-Canım bana da dün geç  saatlerde  bildirdi. Uyandırmak  istemedim seni. O nedenle  şimdi söylüyorum.
-Peki.

Kahvaltimizi yapıp evden  çıktık. Okula geldiğimizde giriş  kapısınin önünde Arda vardı. Ceyda:
-Oo kapılarda karsilaniyorsun?
-Saçmalama  Ceyda hem nerden biliyorsun  beni beklediğ- diyemeden  yanıma  gelip selam  verdi.
-Sanada selam neyse gitmem gerek sonra görüşürüz.
-Sana Selam vermedim ki yine de sorun  değil  Naber Ceyda ? dedi o an şok  oldum  ve de  göt . Çok  utanmistim. AH APTAL KAFAM!.
-Zaten bende Selamıni almadım öyle şey olsun  diye herneyse ben gidiyorum.
-Beklesene sadece sakaydi. Bu kadar sinirlenecegini tahmin  etmedim  ve de utanacagini.
-Yoo sinirlenmedim  ki utanmadim da.
-Eminim öyledir  baksana yanakların regl oldu.
-Igrencsin lütfen benden uzak durur musun  ? Cevabını almadan yanından  uzaklastim. CEYDA :
-Neydi bu şimdi gerçekten  erkekler çok acayip.
-Bosversene kendini ultra komik  bi insan sanan ahmagin teki.
-Neyse dediğin gibi olsun.
-Ya Ceyda olamaz  geri donmemiz gerek.
-Noldu ki ?
- Dün  beni arayan o muydu sorup hesap  sormam gerek.
-Ya Duygu  beni de bekle yavaşlar mısın  ya hey  sana diyorum.
  "Hey  sen bana bi baksana ."
-Aa Duygu  merhaba az önce seni kirdiysam özür dile-
-Dün  beni arayan sen miydin ?







UMUTSUZ VAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin