-Ceyda bu kız neler söylüyor?
-Bilmem uyduruyor olmalı.
-Ceyda zaten suphelenmistim. Bak anlat artık neler karıştırıyorsun ?
-Tamam sana her şeyi anlatıcam. Burdan uzaklaşalim.
-Dinliyorum.
-Kaan benim sevgilim.
-Nasil? Neden bana söylemedin?
-Çünkü daha bir gün oldu .
-Canım ya Eee enisteyle ne zaman tanışıyoruz? Bak çok sevdim enisteyi abimin adaşı.
-Hı hı öyle o biraz çekingen ne zaman tanışmak ister bilmiyorum.
-Hımm iyi madem bi süre daha gizli olsun. Ama şunu ona söyle kardeşimin sevgilisi olmuşsa benden kaçışı yok.
-Bende Arda da böyle yapıcam. 😂
-Ya Ceyda o benim sevgilim degil .
-Ama olucak ayrıca Gizem yanımıza gelince nasıl da kıskanç gözlerle bakıyordun 😂
-Ya Ceyda 😡
-Tamam tamam hadi sınıfa geçelim.
-Ha bu arada ?
-Noldu?
-Kaç yaşında büyük olduğunu söyledi de?
-Imm çok değil sadece 19.
-Hmm hangi üniversitede okuyor?
-Ee şey özel hayatını anlatmami bu aralar istemiyor da ?
-Tamam tamam ısrar etmiyorum.Dersler yine sıkıcı geçiyordu. Aslında dersleri severdim. Ama bu aralar hiç zevkli bulmuyordum. Belki de daha yeni okula alışamamıştım. Her neyse kafamdaki düşünceleri silip derse odaklanmaya çalıştım.
Öğlen arasına gelmiştik. Kızlarla beraber kafeye indik. Arda yanımızda belirdi. Bana anlatmak istediği şeyler olduğunu söyleyip masaya geçti. Bende birazdan gelirim deyip kizlarin yanina gectim.
Ardından yemeğimi yiyip onun olduğu masaya oturdum.
-Evet seni dinliyorum.
-Bu aralar beni bir numara arıyor.
-Ee? Yanlış ceviriyordur.
-Ya hayır seninle görüşmememi istiyor.
-Numarayı bana gösterir misin?
-Tabii 0545682....
-Hmm bu beni arayan numara.
-Seni de mi arıyor?
-Evet ama ben hiç acmadim.
-Hmm sence kim olabilir?
-Bilmiyorum ama beni seven biridir 😏
-Duygu 😑
-Ney bence çok mantıklı.
-Her neyse .
-Sende açma bundan sonra kudursun sinirden.
-Peki ya senle görüşmememi istiyor bu konuda ne düşünüyorsun?
-Gorüşüceksin tabi ki.
-Yani beni istiyorsun?
-Arda tamam gorusmeyelim istersen.
-Ya tamam sustum.
-Her neyse ben gidiyim kizlarin yanına .
-Pekala şey çıkışta bir şeyler yapalım mı?
-Çıkışta olmaz da 6-7 saatleri civarında olabilir.
-Olur bana uyar .
-Tamam o zaman görüşürüz.
-Görüşürüz.Sonraki derslere de girip çıkış olduğunda hastaneye gittik. Babam tedaviye başlayacaktı. Sanırım haftasonu baslayacakti .
-Selam baba nasılsın ?
-Iyiyim sen nasılsın canım ?
-Bende iyiyim.Okuldan babamdan işinden sağlından evden konuşurken saat 5 olmuştu. Vedalaşıp Ceyda'yla eve geldik. Ben hazırlanmaya başlamıştım. Havalar soğuktu. Bir kot pantolon giyip üzerine sarı bir kazak giyip kabanimi üzerime almıştım. Hafif bir Ruj ve eyeliner sürüp aşağıya indim. Ceydayla vedalaşıp bir taksi çevirdim. Buluşacağımız kafenin adını verip telefonumdan bir müzik açıp yol boyu dinledim.
Kafeye geldiğimde bir müddet bekledim. Arda henüz gelmemişti. Bir kahve söyleyip içmeye başladım. 10 dakika geçti. Gelmemişti. Belki bi işi olduğunu düşünüp beklemeye devam ettim.
CEYDA'DAN;
Duygu 'nun gelmesi uzun sürer diye düşünüp Kaan'ı eve çağırmayı planladım.
-Alo Kaan abi nasılsın?
-Iyiyim sen nasılsın?
-Bende iyiyim ben bir şey soyliycektim?
-Evet dinliyorum.
-Evini özledin mi?
-Tabiki hem de çok.
-Bak ne diycem Sevim teyze Tarık amcanın yanında Duygu bir arkadaşıyla buluşmaya gitti. Uzun sürede gelemez. O yüzden hasretini dindirmek için gelmek ister misin?
-Duygu mu hangi arkadaşıyla?
-Tanimazsin okuldan.
-Arda yla mi?
-Sen Ardayi nereden tanıyorsun ki?
-O benim kardeşim Ceyda kiminle görüşuyor neler yapiyor biliyorum.
-Ya merak etme arkadaş olarak gorusuyolar.
-Olabilir ben onun abisiyim onu koruyup kollamam gerek.
-Gel de kolla o zaman.
-Ceyda sen iyi misin?
-Hadi ama Kaan abi gel lütfen kimse yok.
-Peki tamam az bir süreliğine geliyim evimi gerçekten özledim.
-Tamam bekliyorum.Geliyordu hazirlanmam lazımdı. Bi elbise elime aldım. Ama çok abartılı olacağını düşündüm. Bir şort alıp giydim. Üzerine de bi tişört. Evin içinde böyle durabilirdim. Bu abartılı olmazdı. Kırmızı bir ruj sürdüm. Ama sonra kırmızı rujla yanlış anlayacagini düşünüp sildim. Her neyse aşağıya indim ve gelmesini bekledim.
DUYGU'DAN;
Arda aradı ve ailevi bir durum yüzünden gelmeyeceğini ve bugünü telafi edeceğini.
Bende anlayışla karşılayıp kafeden ayrıldım. Bir pastaneden pasta aldim.Taksiye binip evin yolunu tuttum.CEYDA'DAN;
Aradan yarım saat geçti. Artık gelmeliydi. Ve de öyle oldu. Zil çaldı ve Kaan gelmişti.
-Hoşgeldin Kaan abi girsene.
-Selam Ceyda oh mis gibi ev kokuyor. Bu arada sen böyle üşümüyor musun ?
-Yoo ben hep böyleyim.
-Her neyse annem ile babamın odasına girmek istiyorum önce.
-Tabii yolu biliyosun zaten.(ODAYA GEÇERLER)
-Çok özlemişim ya onların kokularindan daha güzel bi koku düşünemiyorum.
-Evet aile kokusu bir başka.
-Çok af edersin Ceyda biliyorsun ki benim ailemde senin ailen bunu hep böyle bil,deyip kafamı göğsüne yasladı.
Bir müddet öyle kaldık. Sonra o odasını görmek istedi.DUYGU'DAN;
Eve gelmiştim. Anahtarım vardı. Eve girip pastayı mutfağa bıraktım. Odama çıkıp kabanimi bıraktım. Ceyda odasindadir diye düşündüm. Ama yoktu. Aşağıya inerken abimin odasının kapısının açık olduğunu gördüm. Iceride Ceyda vardı. Yanında da bir erkek.
-Ceyda burada neler oluyor bu yanındaki de kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUTSUZ VAKA
RandomSon derece sıradan, hayattan bir beklentisi olmayan ve tamamen yalnızlığa meyilli bir hayatı olan genç kızın lisede okul degistirmesiyle başlıyor hersey. Okumaktan büyük zevk duyacağınız bu kitabı bir çırpıda bitireceginizi umuyorum. Iy...