Prefata

1.5K 69 3
                                    

O seară ploioasă.Până si cerul plângea in acea zi pentru Caroline,chiar si lui îi era milă de ea. De o fetiță inocentă de 8 ani care avusese întâlnirea vieții ei.Se intâlnise cu ea.Cu Moartea:cea pe care o ura din tot sufletul ei din aceea noapte.Iar cauza era faptul că Moartea îi răpise tot ce avea mai drag pe lume, ii răpise părinți.Doi ani  trecuseră de la acel accident ingrozitor si deasemenea de la întâlnirea fetiței cu Moartea.
În acesti doi ani ea locuise cu unchiul ei si anume
Samuel White .El avea să-i faca fetiței un cadou imens la implinirea vârstei de 10 anisori :si anume vestea că defapt părinții ei nu muriseră din cauza unui accident simplu de mașină,ci  defapt ei fuseseră asasinați iar accidentul fusese doar o acoperire pentru  a nu lăsa urme si a nu  fii depistat cel care plănuise totul de la bun început.
Din clipa aceea Caroline se schimbase... Numai era fetița careia ii era frică de întuneric si de Moarte, dimpotrivă..din acel moment o iubea. Iubea Moartea.
Omora cu sănge rece având un singur scop:Să-l găsească pe cel care ii asasinase părinții si sa-l distrugă.Să-l faca sa regrete faptul ca i-a rapit părintii. Ca i-a rapit singura sursă de iubire..insa pana la urma ce este iubirea? Un sentiment care nu te lasa sa dormi linistit noaptea pana nu simti acele cuvinte magice iesite pe gura persoanei de care ai cea mai mare nevoie? Sau o simpla obsesie , o dependenta care o va ucide in scurt timp din cauza acelei persoane careia nu-i pasa  de ceea ce simti tu!
In prezent ajunsese la vârsta de 19 ani, insa arata exact ca un înger:inocentă si fara puterea sa faca ceva rău.Insa ea?  Ea era sora diavolului. Un diavol in costum de inger.  Toate astea fuseseră puse bine la punct de insusi Samuel White:un tip dur ce o antrena pe Caroline zi si noapte pentru a fii cea mai buna, pentru a schimba ceva in lumea asta data dracu.
El o antrenase. El ii dadea ţintele. El ii dadea informațiile.
Acum ea avea o nouă țintă,  la aceea tinta avea sa gaseasca vinovatul.Cel care ii provocase cea mai mare durere prin omorârea părinților ei,prin omorârea lui Josh si Jeniffer White. Ea stia ca iubirea ei pentru Moarte este nesfarsita, dar ce se întâmplă când se intalneste cu Harry Styles un baiat care iubea viata pe care si-o trăia la maxim cu ajutorul sponsorilor..adică părinților săi Bradd si  Angela Styles .Bradd Styles este insusi președintele unei companii foarte cunoscute iar Angela este chiar secretara sa, cei doi sunt niste oameni proveniti din familii bogate si cu principiile greu de doborât, si totusi ei ii ofera lui Harry totul pe tavă sperând ca intr-o bună zii el sa fie pus la conducere companii.Insa ceva se schimbă când in peisaj intra Samuel White insa nimeni nu stie ce?..ce l-a determinat pe Bradd Styles să-si ducă prețiosul moștenitor intr-o scoala care avea la baza intructajul militar, folosirea armelor si luptele corp la corp.Nimeni nu-si putea da seama de ce il trimisese el pe Harry acolo ,unde nu numai ca era invatat sa se lupte,sa reziste tentantiilor si sa-si schimbe comportament obraznic si rautacios intr-unul decent ,ci era si protejat de anumite pericole din trecut.Un trecut ce il bântuia pe Bradd de mult timp.
Cu toate astea Caroline si Harry nu se pot oprii din a fii dependenti unul de altul nepăsându-le de imprejurari si de faptul ca la finalul acestei povesti se poate sa moara amandoi chiar din cauza dependentei ce o au unul pentru altul.
Ea iubea moartea

El iubea viata

Ea traia pentru el
El murea dupa ea!

Academia Militară Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum