Bölüm biraz geç geldi bazı nedenlerden dolayı affedin. Iyi okumalar..:)
Multi Serterr :) bu arada coldplay-Hymn for the weeken kitap şarkısıdır,şiddetle de tavsiye ederim :)
Yağız ne yapacak?
"Soğuk yenir kin,ihanet intikamsız kalmaz."
Sanki günler geçtiktçe o karanlık yola bir adım daha atıyordum.
Emir oturduğumuz yerden soldan ilk sırada olduğu için: yağız elindeki bıçağı narince tutmuş,yavaşça Emire yaklaşıyordu.
Etrafta burun çekişmeleri ve Yağızın zeminde yürümesiyle oluşturduğu ayakkabı sesi hakimdi.
Yağız,Emire yaklaştığında yalnızca elindeki bıçağa yüzünü buruşturmuş bakıyordu.
Sonunda yağız Emir'in önüne gelince bir an duraksadı. Yaklaşık 10 sn duraksadığında,
"Yağız hadi." Dedi Serter buz gibi sesiyle.
Yağız gözlerini sıkıca kapattıktan sonra Emire eğilerek elini aldı ve bıçakla avucuna paralel bir çizik attı.
O an Emir gözünü sıkıca kapattığında, bir gözünden yaş akmıştı.
Yağız tekrar çapraz bir çizik attı. Bu sefer Emir dişlerini sıkarak inlemişti.
Yağız hala nasıl soğuk kanlı oluyordu anlamıyordum.
Son bir çizgi attığında Emir, parmaklarının arasından akan vişne çürüğümsü kanlı elini sertçe çekerek ,burun çekip arkasını dönmüştü.
Ah! Kendi cinsinden böyle bir yara alması hiç hoş değildi.
Bu sefer sıra Yeliz'in di. Yağız ifadesiz bakışını arkasına dönük olan Emirden çektikten sonra Yelize bakmıştı.
Yeliz kafasını iki yana sallayarak ayağa kalkmaya yelteneceği sırada,korumalar Serter'in el komutuyla hızla Yeliz'e yaklaşıp, omzundan aşağı indirmişlerdi.
Yağız, Yeliz'e yaklaştığında
Yeliz, "Hayır. İzin vermem,izin vermem anlıyor musun!?" Diye irkilip bağırmıştı.Yağız Yeliz'in elini aldığında,Yeliz'in elleri yumrukluydu.
Yeliz'in sıkmış olduğu pembemsi ellerini ,Yağız zor bela yüzünü buruşturmuş açmaya çalıştığında Serter, "Yağız çabuk şu işi bitir. Birde yandaşım olacaksın" Dedi kaşları hafif çatık.
Dünyada eşi benzeri olmayan acımasız varlık. Yeliz çok korktuğunu o bedeninde ki istemsiz titremeyle belli ediyordu.
Yağız göz ucuyla Yeliz'e bakarak,
"İşi zorlaştırıyorsun. Bu Eninde sonunda olacak," dedi kısıkça.Yeliz ağlamaktan pembeye dönüşmüş beyaz yüzüyle burun çekti ve Yüzünü Yağıza yaklaştırıp, "Korkuyorum," dedi.
"üçe kadar saydığında bu iş bitmiş olacak hadi" dedi Yağız ses tonunu bozmayarak.
Yeliz kafasını salladı ve derin bir nefes aldı. Gözü kapalı,dudaklarını kıpırdattığında, Yağız 'S' harfini çizer çizmez bıçağı tamda benim önüme atmıştı.
Bakışımı kanlı bıçaktan çekip Yağıza baktığımda, dudakları aralık,üzüntülü bir şekilde Yeliz'e bakıyordu.
Yeliz sağlam eliyle yüzünü avuçlamış içten kendini sıka sıka hıçkırık karışımı ağlıyordu. Diğer eli ise dizlerinin üstünden salık bir şekilde yumrukluydu. Yumruklu eli artık sırf kandı ve zemine damla damla akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDEKTİF #WATTYTR2016
Mystery / Thriller26.11.2015 #29 in Gizem-Gerilim. O Aşk'ın simgesi... O Dostluğun simgesi... O Kardeşliğin simgesi... O Cesaretliğin simgesi... O Adalet'in simgesi... O ACIMASIZLIĞIN Simgesi... Onlar acımasız bir polis pençesinde... Karanlık gölgeler onların peşind...