Sevmediğim alarm sesiyle uyandım yine.Hayır madem sevmiyorsun neden onu ayarlıyorsun diye soranlara, bende bilmiyorum.Tam alarmı kapattım, yatakta kalkıpla kalkmamak arasında kalmak denen o şey arasındayım.Pat annem girdi içeri. Dur bakiyim ağlamışmı o nedenki, gidicem diyeyse 'genelde kavga ederiz be annem yapma' desem olmazdı.
'Ah uyandınmı güzel kızım' dedi.
Bismillah, annem bana güzel dedi.Şaka şaka ya sever annem beni tek evladım sonuçta. Babamda sever hatta en çok o sever bence. 'Ne diyon kızım kalk giyin lan, kadınada bi cevab ver sana bisey dedi.Sen burda kendi kendinee oo.'
Tamam iç sesciğim dedim.'Hah evet annemde sen ağladınmı' dedim.'Evet' dedi sadece ve trip atar gibi çıktı odadan.İstemiyordu gitmemi kendince haklıydı ama bunu yapmalıydım, tamam zorunlu değildim ama yapmak istiyordum.2 ay kadar önce eniştem ve halam trafik kazasında ölmüşlerdi.Oğulları emir benim biricik kuzenim (emir abi demezsem dövüyo ama) o yalnız kalmıştı.Onun yanına gidecektim.Lise son sınıfa orda devam edecektim.Annem o buraya gelsin dediysede dinletemedi.Zaten ailesini kaybetmişti düzeni hepten bozulurdu.Ayrıca üniversiteliydi o aşağı indim herşey hazırdı. Babam kahvaltı sofrasında çay bardağıyla oynuyordu.'Hep tabağıyla oynayacak değil ya' dedim içimden.
Babam çok mutsuzdu tek kardeşi halamdı ve oda ölmüştü.Dedemler gelmemişti bile.Hoş babamlara sevgiyle baktığınıda görmemiştim hiç Babam 'kahvaltı' dedi.'Cıkk' dedim "hadi o zaman babasını bitanesi çıkalım" dedi.Ciddi ciddi gidiyordum.Ankarada değil istanbulda olacaktım artık.Herşeyi geride bırakabilcekmiydim peki? Bilmiyorum. 'Seni gorende' dedi iç sesscigim.Dogru sadece uzun suredir devam eden bi platonigim var bide bu yuzden kaybettigim dostlarım.Dostda değillermiş zaten.Bi Melek var işte onlardan ayrı taa ilk okuldan birde Kaan var.Kaan liseden kalan tek kankam beni uğurlamaya gelmişler.Bunu anlamam için kapıyı açmaya gerek yoktu, kapı kırılırcasına çalıyordu.Şasırmıstım onlarda emir gibi üniversiteliydiler.Ben bazı nedenlerden dolayı son sene kalmıştım sınıfta, onlar ise gitmislerdi.Bu nedenle yeni lisede napıcağımı düşünüyordum, benden küçüklerdi illaki. Açtım sarıldım, kaan bol bol tembih etti bisey olursa ara hemen gelirim, inince ara falan ooho dedim.Melek ağladı falan ben öyle herkesin yanında ağlayamamya, ağlamadım kaan bile bi kere görmüştür.Melek de birkaç kez.Nese annemle sitemli ayrıldık ama naparsın.Babamla yalnız gittik hava alanına.Ben kontroldan geçerken bi kez daha öptüm babamı.Bindim uçağa sonra kapadım gozlerimi,uyumam lazımdı, korkuyorum yüksekten.Sonra dedim belki döndüğümde herşey farklı olur!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapalı Kutu
ChickLit'Sessizliğin kızı.Arkadaşlarınında tabiri ile kapalı kutu.' Lise son sınıfta yaptığı fedakarlık sonucu hayatındaki büyük değişim ona nasıl gelecekti? Yeni biri olacakmıydı yoksa hala ilk 'platonik' aşkına sadık kalmaya devam mı edecekti ? Daha da...