Hejka mam na imię Alison. Obecnie spędzam swój czas jak zawsze czyli obżeram się słodyczami wraz z moją najlepszą przyjaciółką Claudia, by później marudzić, że jesteśmy za grube. Aha te życie. W tle słychać Olivie, One Direction. Wspominałam już, że jestem Directioner? Nie? Ahhh, więc tak od 5 lat nią jestem codziennie na Twitterze próbuję się skontaktować, z którymś z mojej ukochanej pią... sorka czwórki :( <3. Z zamyśleń wyrwał mnie dźwięk przychodzącego SMS-a od mamy, w którym każe szybko wracać do domu.
-Claudia ja będę się zbierać już do domu mama się niecierpliwi. - powiedziałam wstając z puchowego fotela, który porostu kocham. Przysięgam kiedyś jej go ukradnę.
-Dobrze, odprowadzę cię do drzwi. - Zeszłyśmy z jej piętra na parter. Upsss, o tym też nie wspomniałam. Claudia jest strasznie bogata, a jej dom ma cztery pietra w czym ostatnie jest cale tylko i wyłącznie do jej dyspozycji. Zazdroo. - Widzimy się jutro, tam gdzie zawsze o 15?
-Oczywiście - pożegnałam się i pobiegłam do domu, który znajdował się niedaleko.
10 MINUT PÓŹNIEJ
-Mamo!!! Już!! Jestem!! - krzyknęłam w progu drzwi a następnie udałam sie do kuchni gdzie zastałam moją rodzicielkę gotującą jaką potrwę. - Hejka, czemu chciałaś bym wracała juz do domu.
-Więc tak dzisiaj wieczorem...
-Już jest wieczór. - nie pozwoliłam jej skończyć na co ta się tylko zaśmiała.
-Ok. Wiec jeszcze raz za godzinę razem z twoim ojcem wybieramy się na spotkanie służbowe i mam jedną prośbę. Zajmiesz się Katrin podczas naszej nieobecności?
- Oczywiście!! Tym aniołkiem zawsze. - odpowiedziałam
- Dobrze więc ja idę się szykować, a ty leć do małej jest u siebie pokoju.
Pobiegłam do pokoiku mojej małej siostrzyczki. Nazywa się Katrin i ma 5 lat. Jest taka słodka założę się, że w przyszłości zostanie łamaczką męskich serc.
Po dwóch godzinach zabawy położyłam małą spać, a sama poszłam do swojego pokoju gdzie opadłam na łóżko, wyjęłam telefon i jak zawsze wysłałam mnóstwo wiadomości do Nialla Horana po czym położyłam się spać zastawiając się czy tym razem mi odpisze.
______________________________
Hejka, więc tak to był pierwszy rozdzial. Mam nadzieje, że się podobał. Bylabym wdzieczna gdybyscie polecali moje fanfiction znajomym. Za błędy przepraszam dopiero zaczybam, ale się poprawie. Rozdział drugi pojawi się niebawem. Czytajcie, polecajcie, lajkujcie. ZAPRASZAM!