"Yaa..Eunji...bgn...dh lambat gi sekolah.."
"Urgh...omma jap lagi.."
"Woi!!aq bkn omma kaulah"jerit Suho.
"Yaa...jgn menjeritlah..sakit telinga..omma ni"
"Buka mata kau"
Eunji buka mata perlahan-lahan.."Yaa!!Suho..ko buat apa kat sini?bukan ke pintu berkunci.."jerit Eunji dan menutup badannya dgn selimut."Aq guna kunci pendualah..dah cepat bgn..lambat gi sekolah nanti"
Eunji bgn dari katil dan menunjukkan isyarat menggunakan jari suruh Suho keluar..Suho hanya senyum.
"Woi keluarlah!!"jerit Eunji.
"Aq nak tunggu kau kat sini"kata Suho..
"Eee.....dah keluar cepat."Eunji tolak dia dari bilik macam semalam.."Wah...Eunji..sapa tu?namjachingu ko eh?"tanya Naeun apabila melihat seorang namja datang bersama Eunji ke sekolah..
"X...saya body.."belum sempat Suho ckp Eunji tutup mulut dia guna tgn..
"Ee...dia ni anak chingu omma aq.nama dia Suho.Dia pelajar baru kat sini .."kata Eunji..Naeun hanya mengangguk..-di kelas-
"De...Eunji..sebelah awak kosong?"tanya Cikgu Kim.
Eunji mengangguk."Suho..sit beside Eunji".
Suho bow pada cikgunya dan duduk di sebelah Eunji."Mamat ni lagi..."Eunji berkata perlahan tapi tetap dpt didengar oleh Suho..Loceng berbunyi menandakan kelas tamat..Suho tarik tgn Eunji."Woi!!!nak gi mana?"herdik Eunji.."alah...aq kan pelajar baru...tunjuklah aq sekolah ni..kan Namjoo?"tanya Suho pada Namjoo yg asyik memerhatinya.Namjoo hanya mengangguk.
Eunji pun bawalah Suho pusing-pusing kawasan sekolah..Loceng berbunyi lagi menandakan waktu rehat tamat.."dah jom masuk kelas."kata Eunji dan ingin pergi tetapi dia ditarik Suho ke dakapannya.."kamsahamnida"bisik Suho pd telinga Eunji.Eunji menolak Suho ke tepi dan berlari ke kelas.Entah kenapa hatinya berdegup kencang..
Mianhe...part ni pendek..hope u'll love it..^^……
YOU ARE READING
My Bodyguard Is My Love?!?!✔
FanfictionWatak utama #Eunji APINK #Suho EXO Watak sampingan-bacalah nanti tahulah... #boleh dibaca semua kpopers..