Part 15=MBIML

763 40 4
                                    

"Eunji ahh..jgnlah nangis..sa..saya mana tahu dia nak buat mcm tu..awakpun tahukan pasal diorang tu"Suho memujuk Eunji yg menangis teresak-esak di rooftop."oppa,chagi dh x sangguplah macam ni..chagi.chagi dh x sanggup tgk benda-benda macam ni dilakukan di depan mata chagi pada oppa..oppa"Eunji memeluk Suho dgn erat."ok oppa janji x ikut Yoo Kyungtu dah..ok?'Eunji senyum nipis memandang Suho.

"wah beromantik nmpak"Ada suara yg bersuara .Suho dn Eunji melihat sekeliling mereka.Terkejut mereka melihat V dan Yoo Kyung di situ.V menarik Eunji dan menghalakan bucu pistol ke kepalanya."ooi!!lepaskan dialah!!ko nk balas dendam xkat aq kan?jgn apa-apakan dialah"Suho menjerit."aish Suho..asal bengong sgt..ko bunuh yeojachin aq..so aq nk bunuh yeojachin kaulah..and for ur information,xyhlah menjerit kitajer pun..kalau ko menejritpun xder yg dgrlah..""skrg ko nk apa?'tanya Suho."oh..ko nk ganti Eunji ni?aq nk......Chorong"Suho tergamam."ahh..xleh bagikan..so Eunji aq nak bunuh..kau bersatu dgn Yoo Kyung..and jgn lupa tgk benda ni live tahu..dont miss it..ill call u then..bye"kata Suho dan turun dari rooftop danmenggunakan tali apa entah..ada kereta menunggunya di bawah.V dan Eunji terus naik kereta itu.Sebelum pergi Eunji hanya dapat menjerit "OPPA!!!"jer..

"Eunji!!"Suho menjerit dan terduduk di situ."Suho..mianhae.sa..saya x tahu pulak dia nk bunuh  Eunji.Mianhae..sa.saya x dpt bantu awak.saya cuma nk dptkan awak .tu jer.tapi..saya rasa usaha sy sia-sia..sy xkkn ganggu awak dh"kata Yoo Kyung dan berlari keluar dar situ.

"Eunji saya akan selamatkan awak"kata Suho dan berdiri.

-balik sekolah-

"hah?Eunji kena culi?!?!Apa ni Suho?Mark?!"kata Namjoo yg terkejut dgn berita itu.Yoo Kyung pula tunduk tapi Suho x beritahu apa-apapun pasal Yoo Kyung.EXO pula,"jadi kita kena selamatkan dia"kata Chanyeol.Yer kata APINK dan EXO.


EXO dan APINK berkumpul d i rumah Eunji.APINK dah tahu Suho tinggal dgn Eunji.Sdg mereka semua berfikir nk buat apa,phone Suho bergetar menandakan ada mesej masuk.Semua memandang Suho yg menunjukkan riak muka terkejut melihat skrin handphonenya.Dia menunujukkan phonenya kepada semua.

OI SUHO!!YEOJACHIGU KAU NK MATI MALAM NI JUGAKLAH..HAHA!!!X SABAR..DTG JAM 10 MLM KE 11111-V A.K.A ALIEN.

Semua terkejut."jadi kau kena pergi?"tanya KAI.Suho angguk."kitorang nk ikut"kata Luhan.Ada lagi mesej masuk.

JGN NK BAWAK APINK OR EXO RAmAI-RAMAI TU EH..NI SPECIAL LIVE UNTUK KO JER..KALAU TAKUT KO BAWAK BOMI..HAHA!!BYE..-V A.K.A KIM TAEHYUNG

"Asal Bomi pulak?!?!"marah Sehun."hmm..xper..saya x nk bawa Bomi.baik sy pergi soran-sorang"kata Suho..Lepas tu,mereka berbisik somehing..pssst..


10 malam-

Suho berjalan masuk ke 11111."hah,sampai pun..ingatkan takut x datang"kata V."mana Eunji?"tanya Suho."oh nak lihat dia buat kali terakhir?silakan.."kata V dan menunjukkan jarinya ke satu sudut.Suho berpaling melihat Eunji.Keliahatan muka Eunji merah."woi pabo!!ko tampar dia eh?"tanay Suho dan cuba mendekatkan diri dgn Eunji tetapi dihalang V.'Suka hati aqlah..diakan nk mati!!"kata V."ok bagi aq jumpa dia kejap"kata Suho.V angguk tanpa berfiir apa-apa.Suho terus pergi memeluk Eunji dan mencumnya."oppa..."kata Eunji.TIba-tiba Suho menjerit "sekarang!!"V x tahu kenapa dia jerit dan memandang Suho."asal ko jerit?"tanya V."ko tgk belakang ko.."V memandang belakang.Polis telh mengepungnya. EXO dan APINK juga keluar..EXO tunjuk thumbs up pada Suho manakala APINK berlari menuju ke arah Eunji.


-beberapa bulan kemudian-

Puan Park telah memaafkan Suho dan mengambilnya sebagai anak semula.Suho berkhawin dgn Eunji dan hidup gembira.anak?ah belum lagi baru beberapa bulan khawin..Suho x fast mana xD.


                                                                                       -the end-

AUTHOR HARAP KORANG ENJOY THE FF...MAYBE KALAU RAPMON BAGI IQ DIA SIKIT DKT AUTHOR,AUTHOR BUAT FF BARU xD.HOPE KORANG AKAN VOTE AND COMMENT FOR THE WHOLE FF..OK BYE..ANNYEONG...JGN BUANG DULU EH FF NI DARI LIBRARY SEBAB NNTI AUTHOR NAK PROMOT FF BARU.TAPI LAMA LAGILAH..MAYBE PADA CUTI AKAN DTG...HEHE.SEKOLAH DAH NK START..KEPADA YG MENYAMBUT KRISMAS,MERRY CHRISTMAS.OK SEE U TATA^^



My Bodyguard Is My Love?!?!✔Where stories live. Discover now