CAUSE DLM FF NI ADA MEMBER APINK YG LAMA,HONG YOO KYUNG,AUHTORPUN ADDLAH MV HUSH NI..HARAP KORANG ENJOY THE MV AND THE PART^^
Selepas beli makanan,Suho ingin masuk bilik Eunji kembali tetapi ada org di dalam yg sedang bercakap dgn Eunji{AUTHOR X TAHU BILA DIA BGN BALIK}Jadi ,Suho hanya memasang telinga dari luar.
??:Eyh ko ingat eh...Jgn nk rapat sgt dgn Suho tu!!..He is mine ok!!!
Eunji:kalau aq nak dia jugak,apa ko akan buat?
??:aq bunuh kau!!!
Eunji:bunuhlah..aq x kesah..Suho akan jaga aq dgn baiklah..
??:eleh..ill see you again next time!!
Eunji:speaking pulak..?? keluar..Dia x perasan yg Suho ada di situ.Suho sempat nampak muka ?? tu.Dia ialah Yoo Kyung."ah YOO KYUNGnipun satu.gi bersubahat dgn V alien tu..last-last dia pun akan kena jugak..tapi,biar betul Eunji ckp suka aq?xkkanlah..hmm.."Selepas berfikir panjang,Suho masuklah bilik Eunji.Eunji tersenyum.".tadi,ada apa apa masalah ke?"Eunji menggeleng.Suho tersenyum.Dia mengambil sedikit roti dan menyuapkan di mulut Eunji."sweetnya dia ni..ah im falling for him"Tiba-tiba Eunji pengsan balik."Eunjiah!!doktor ckp esok dia boleh keluar..ni pengsan ni apa citer??aish..doktor!!"Suho memanggil doktor cepat-cepat.
"hmm..cik Eunji terlalu memikirkan mengenai sesuatu atau seseorang dan meninggalkan kesan mendalam padanya.Apabila dia terlalu memendam perasaan itu,dia pengsan.Kalau logiknya,dia menyukai seseorang dgn sangat sangat mendalam"Suho hanya mengangguk dan memandang Eunji yg masih x sedar.
Selepas doktor bertag nama JIMIN tu pergi{AUTHOR PUN X TAHU KNP TAPI KALAU CKP DOKTOR DLM FF JER MESTI INGAT JIMIN^^] Suho mendekatkan dirinya ke katil Eunji."Eunji ahh...kau terlalu fikirkan pasal masalah tu ke?takut apa-apa jadi pada awak?saya akan jaga awak Eunji sebagai balasan tidak menjaga saeng saya dgn baik..atau awak suka seseorang?awak suka V eh?Ke ahli EXO lain?saya x tahulah awak dgr ke x,awak suka sapapun sy x kesah tapi....sy suka awak "kata Suho dgn perlahan dan mencium pipi Eunji.Eunji tersedar."apa awak buat?awak ckp apa-apa ke tadi?'Suho menggeleng.Tapi sebenarnya Eunji dh sedar lepas doktor pergi,cuma dia buat-buat x sedar.Sekarang dia dh tau apa isi hati Suho.
Beberapa hari Eunji dan Suho x pergi sekolah.Yoo Kyung,V dan ahli EXO lain jer tahu pasal ni.APINK x diberitahu ."ish asal EUNJI dh 2hari x datang ni?risau aq..apa kata kita pergi rumah dia nak?"tanya Namjoo."xleh..aq dah gi rumah dia tapi rumah dia berkunci"jawab Naeun.
di hospital
EUNJI dah boleh keluar dari hospital.mungkin dia boleh pengsan di mana sahaja jadi Eunji diarahkan doktor berehat di rumah.Suho menolongnya berjalan perlahan-lahan masuk rumah.Eunji duduk dan memegang kepalanya."Eunji awak ok x?"Eunji x balas."Suho!!"Tiba-tiba Eunji menjerit membuatkan Suho terkejut lalu melatah"oh mak ko mak aq kawen..aish apa-apapun jgnlah jerit"Suho duduk di sebelah Eunji.Eunji gelak melihat telatah Suho."sy dh xleh sembunyikan benda ni...kalau saya sembunyikan saya akan pengsan lagi dan lagi..Suho dgr ajer.."saya kan..sebenarnya dah lama suka awak.tapi,malu nk ckp dn terlalu memendam perasaan itu..so,sy selalu pengsan..will u be with me forever?'Suho memandang Eunji lama-lama macam nk telan pastu peluk dia"Nado saranghae chagiya"Eunji mencium pipi Suho dan berlari naik bliknya.."Yaaa...dah pandai kiss kiss pulak"Suho mengejar Eunji.{mcm biasalah..kejar-mengejarlah kerja mereka}
AUTHOR HARAP KORANG SUKA PART NI..HOPE X BOSAN..AND EUNJI DAN SUHO BERSATU.EXOPINK!!YEAH!!APAKAH YG AKAN BERLAKU PD V DAN YOO KYUNG?NANTIKAN...
YOU ARE READING
My Bodyguard Is My Love?!?!✔
FanfictionWatak utama #Eunji APINK #Suho EXO Watak sampingan-bacalah nanti tahulah... #boleh dibaca semua kpopers..