Part 7-MBIML

653 45 0
                                    

ENJOYLAH MV SING FOR U KAT ATAS NI...SGT MENYEDIHKAN..AUTHOR NAK EXO BERSATU SEMULA...T.T..ANYWAYS...EXO...FIGHTING!!

"Weyh,asal dtg lambat?ko gi mana tadi?aq tunggu kau sampai pkl 3 petang tahu x?"kata Eunji dgn marah apabila nampk Suho masuk rumah.Suho diam.x tahu nk jawab apa..dia berfikir sejenak lepastu "err...mianhe Eunji...aq tlg cikgu tadi"kata Suho.Eunji memuncungkan mulutnya dan duduk bersila di hadapan Suho.."lahh...sorrylah..."kata Suho.'sorry jer?'Suho yg faham maksud Eunji terus membelai rambut Eunji dan berkata"yerlah...kita mkn kat luar harini yeh?'..Eunji melompat kegembiraan macam kanak-kanak riang dan terus naik biliknya..Suho menggeleng melihat Eunji..Dia terhibur dengan adanya Eunji di sebelahnya..Dia harap Eunji akan selalu berada bersamanya tapi dia perbetulkan niatnya"ish Suho..ko xleh bercinta dgn budak ni...ko just kena jaga dia"katanya pd dirinya.

Malam itu.Sebab musim sejuk,Eunji pakai sweather berwarna biru gelap,topi warna biru,legging hitam dan kasut warna biru jugak..Suho juga memakai pakain serba biru haritu.

SUHO-HOI AUTHOR,ASAL CKP BYK SGT PASAL PAKAIAN NI?STRAIGHT TO THE POINTLAH..

AUTHOR-AUTHOR NAK PANJANGKAN CITERLAH..

SUHO-DAHLAH..X SANGGUP PEGANG WATAK NI..

AUTHOR-WOYH,NAK GAJI KE XNAK?

SUHO-URGHH YERLAH..

Suho dan Eunji makanlah kat sebuah restoran.(masani diorang bkn k-idol).
Suho hanya memandang Eunji makan.Dia x memesan makanan hanya minum ice blender.xD."awak xnak makan ke?"tanya Eunji apabila mulutnya penuh dgn jjangmyeon.Suho tergelak kecil."xperlah..sy x lapar.awak makanlah"kata Suho.Eunji mengangguk dan sambung makan."Comelnyer dia masa makan..argh!!Suho ko jgn..."Suho berkata dlm hati.

"Asal dia asyik pandang aq?handsomenyer dia bila senyum macam tu...auu..eheh...Eunji..Diatu bodyguard ko..bukannya boyfriend.dahlah suka buli kau..tapi,sejak dua menjak baik pula dia..ah ..."Eunji bermonolog dlm hati.

"Hi Eunji..buat apa kat sini?"
Suara itu menyebabkan Eunji memandang hadapan.Suho menoleh.."argh mamat ni lagi..."Kim Taehyung datang dan duduk sebelah Eunji."Hi V..makan?"V hanya tersenyum."Hello Suho"kata V.Suho hanya tersenyum pahit."'Vberborak dengan Eunji selama beberapa minit.."mesranya diorang ni...ash..suho..ko jangan.."Suho berbisik dlm hati."oklah saya dah nak pergi tapi sebelum tu...."V suap sedikit jjangmyeon ke mulut Eunji.Eunji tersenyum dan melmbainya.Suho hanya memerhati mereka yg bagai pasangan kekasih itu.cemburunya dia.."dh mkn..jom balik.."kata Eunji.Sampai di pintu hadapan restoran,"sapa sampai rumah lambat kena dgr ckp sorang lagi"kata Eunji dan terus berlari.."woyh!!!"Suho berlari mengejar Eunji.


MIANHAE..AUTHOR DPT TULIS SIKIT JER AND X DPT UPDATE LAGI SEMALAM..MIANHE..ENJOY THE PART..^^



My Bodyguard Is My Love?!?!✔Where stories live. Discover now