türkiye

46 10 3
                                    

Annemin bu yazdiklari uzerine sok olmus bir bicimde aglamaya devam ettim anlasilan babam bir vampirmis ve bizi dusmanlarindan korumak icin terk etmis suan olmek istiyorum lanet olsun bir ses duydum arkama donup baktiqimda john elinde bir cantayla bana dogru geliyordu

John: evet emily herseyi ögrendigine gore artik bu cantayi almalisin icinde bir miktar para var sanirim 800 bin'e yakin bir para bunu annen olmeden once sana vermemi soylemisti..

: ne yani sen,herseyi biliyormuydun john !

John : baban benim yakin arkadasimdi suan turkiyede oraya gidip yeni bir hayata atilacaksin em uzgunum yeni bir ev tek basina yeni arkadaslar yeni okul ama bu okul oyle bir okul degil yani icinde vampirlerin oldugu bir okul sende zaten 18 'ne girdiginde donuseceksin korkma ..

: Ne? 18 'mi

John: evet ne olduki.?

: bir ay sonra 18 oluyorum kahretsin !

John: kendine gel emily ! Simdi gitmem gerek sana yardimci olacak bir arkadasim var yarin onunla birlikte turkiyeye gidiceksin babani bulmaya. .!

: gidemem benim arkadaslarim okulum burda ben yapamam john lütfen gitmek istemiyorum !

John: kendi iyliyin icin em !

Aniden arka agaclardan biri geldi benden bir iki santim uzun boylu. Kahverengi sacli siyah gozlu beyaz tenli guzel giyinimli bir kiz sanirim 20 li yaslarda ..

John: bu shakira sana yardimci olacak o seni turkiyeye goturecek her isine yardim eder yalniz o bir melez yani buyucu ve vampir korkma ondan zaten senin bundan sonra hayatin boyle olacak etrafinda kurtlar vampirler buyuculer melezler olacak korkmana gerek yok ve unutmaki sen bir vampirsin ve baban bu dunyanin
Ilk vampiri ve vampir irkinin ilk lideri en guclusu ........ diyip arkasina bakmadan uzaklasti..!

Shakira: merhaba emily .

: meraba

Shakira: ne kadar uzgun oldugunu bende biliyorum simdi bizim eve gidelim ve dinlen yarin bizim icin onemli ve yorucu bir gun olucak ......

Dedi ve eve dogru gittik eve geldigimizde bana bir oda verdi ve hemen gidip uyudum....

Bu olanlari dusundum hicte ahhh .... hicte uygun deyil ben ne yapacagimi bilmiyorum annemsiz nasil yasiycagim korkuyorum hemde cok....

Bir sure sonra uykuya daldim .....

VamPir HaYaTim :) ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin