: alex ne sacmaliyorsun neler oluyor ?
Alex : ah emily bilmiyorum ama. Babanin dusmanlari burada o seni almaya geldi ve muhtelemen bu okulda bir ajanlari olmali bizi goruncede direk soyledi simdi sus ve beni takip et .. !
: ah,lanet olsun alex !
Alex ve ben hizlica siniftan ciktik
Alex : yangin merdivenlerinden gidersek bizi bulamayabilirler hadi em ! ,..Alexi'i takip ettim ve merdivenlerden inip arka kapiya dogru gectik ben neyapacagimizi dusunurken birinin beni cekmesiyle irkildim !
Alex : birak emily yoksa senin kafani kopartirim federick !
Federick babamin dusmanlarindan biri,olmaliydi ben aci icinde inlerken alex' in beni tutan adamin ustune atlamasiyla bende yere dogru yuvarlandim .. alex adamin yuzune bir tekme atti,tabi o,salak adam bos durarmi , oda hemen alex' in ustune dogru bir kazik firlatti alex 'in. Ayagina saplandi alex aniden cebinden bir kutu sise cikardi ve o adamlarin ustune bosaltti. Adamlar kactilar nedenini bilmiyorum ama ...
: alex alex ! Ah iyimisin sen ?
Alex : iyiyim yalniz yuruyemiyorum bana yardim edermisin ? ( gulerek )
: tamam hadi bana tutun ;)
Birlikte alex 'le eve geldik karniminiz cok acti. Hemen birseyler hazirladim ve alex le yedik iki gun sonra dogum gunumdu donusecektim ve hadinden fazla korkuyordum .. ya insanlara zarar verirsem. Ya,kendimi kontrol edemezsem ah ! Bunlari dusundukce deliriyorum lanet olsun.. alex ' i kendi odasina goturdum ve biraktim ona uyumaya calismasini soyledim ve hemen kalkip banyoya gittim. Guzel bir dus aldim . Ve,odama gidip pijamalarimi giydim.. ardindan kendimi yataga biraktim ve uyumaya basladim ....
******************************
Sabah uyandim hemen banyoya gidip bir dus aldim ben dus almaya bayilirim ama kisin pek banyo yapmiyorum.. hemen yine odama gidip okul formasini giydim lanet ! Okuldan ve bu sacma formalardan nefrer ediyorum! ( eminim bazilarinizda nefret ediyordur :) ) eteyimi gomlegimi ve kiravatimida halletikten sonra. Cantama defter kitaplari koydum hafiften bir goz kalemi rimel ve parlaticimida surdukten sonra tamamdir ... eminim alex. Coktan uyanmistir ve asagiya indiyimide beni mahv edicek neden bu kadar gec kaldin ? Diye hemen cantami alip asagiya salona indim .... o da ne ? Alex daha uyanmadimi yok artik ..
Hemen gidip bir bardak su aldim ve alex in odasinda yurumeye basladim alex in bir bacagi yerde diyeri yastiginin ustunde kafasida hafiften asagiya dogruydu.. cok tatli duruyordu ama hayir ondan,hoslanmiyorum ya yani gibi gibi neyse... hemen alex in yanina yaklasip kafasina bardaktaki suyu doktum... ;) ahhahaha sok olmus bir bicimde yataktan firlayarak ....
Alex : sen... sen.. ne yapiyorsun sapsal ahmak .!
: seni uyandiriyorum canim hadi,okula ..
Alex : sen var ya.. gel buraya ! ( gulerek)
Beni hemen kucagina alip yatagina firlatti ve aniden kalkarak yastiklari bana vurmaya basladi
: ah ! Alex bu canimi yakti
Ve birden durdu..
Alex : hadi cik odamdan ustumu giyincem..
: ooooo... hemende benim evimi kendi evin bellemesin iyiymis ;)
Alex : of cok konustun hadi cik odamdan ..
Odasindan cikip salonda onu beklemeye basladim aniden biri evin icinden hizlica gecmeye basladi sanirim bir vampirdi ! yoksa kim bu kadar hizli gecebilir.. neyse bir sey yok deyip alex i tekrar beklemeye basladim aniden gozumun onunde bir kadin durdu ve ;
: merhaba em ! Hazir olsan iyi olacak cunku cok yakinda savas basladiginda seni kendi ellerimle oldurup intikamimi alicam ! !!!!
Merhaba okuyanlar vote verebilirmi merak ediyorum kimler okumus ....
Tskr ederim seviliyonuz :* ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VamPir HaYaTim :) ;)
Aventura17 yasindaki emily ston annesi oldukten sonra turkiyeye yerlesir orda yeni arkadaslar edinir ve bi cocuktan hoslanir emily vampir olduktan sonra tamamen bastan sona deyisir okuyun ve emilynin hayatina dalin ;)