Ben : ne babasi ne sacmaliyorsun emma !
Emma sustu ve aniden ortadan kayboldu ! Demek babam beni,buldu sonunda ...
Babam : kizim cok uzgunum ama sana herseyi anlaticam lutfen beni dinle ...
Ben : herseyi biliyorum tom ..
Diyip babamin boynuna sarildim .
Babam : ozur dilerim emily ben herseyi senin icin yaptim ama anneni kaybettik hersey benim yuzumden ben cok cok oz- ...
Ben: sus ba- ..sey ozur dilerim ama simdiden baba diyemiycem neyse tom kendini suclama bunlarin olabilecegink nerden bilebilrdinki ...
Babam : peki ..
Alex : farkindaysaniz burdayim ve,oluyorum hani yardim etseniz diyorum ( gulerek )
Babam : bu kim ?
Ben : john buraya gelmem icin yardim etti tom. ve shakira diye bir kizi tutu seni bulmam icin buda alex shakiranin kardesi ..( gulerek )
Babam: tamam emily.. merhaba alex ben tom.diyip elini uzati..
Alex : merhaba,efendim ..diyip elini síktí...hani diyorum artik bir yardim etseniz ?
Babam : hadi o,zaman..
Babamla birlikte alexi alip. Arabasina bindik eve dogru gidiyorduk alex te vampir oldugu icin yaralari hemen iylesmisti suan gercekten inanamiyorum babam burda mutluluktan ucabilirim babami buldum.. yani aslinda babam buldu ama .. neyse ona bir sure baba,diyemem tuhaf,olur bana gore ona kizabilirdim yanimda olmadigi icin ama herseyi bizim icin yapmisti baska bir nedenden dolayi,birakip gitseydi zaten. Onu asla afetmezdim !.. babam oldukca genc duruyordu 1.90 boylarinda yesil gozlu siyah sacli gulduyunde gozleri kisiliyordu ve bence oldukca tatliydi annem olsaydi suan ben babam birlikte cok mutlu,olurduk ama olmuyor iste...eve geldik ve alexi alip salondaki koltuga uzandirdik bende babama donerek;
Ben : sey yanii.. artik sen burda,kalicaksin deyilmi ?
Babam : yani aslinda ormanlik alanda bir evim var orda kaliyorum ama yani sen istersen burdada kalabilirim..
Icimden tabikide baba burda kal beraber uyuyalim beraber film izleyip gezelim seni cok seviyorum annemin anlatiklarina gore! baba seni cok,seviyorum diyesim vardi ama diyemedim..
Ben : tabi burda kalabilirsin tom gel ben size bir oda veriyim..
Babamla birlikte yukari ciktik. Ona benim odamin karsisindaki ilk soldaki odayi verdim..
Babam : alex senin erkek arkadasinmi emily ?
Ben: bende bilmiyorum biz zaten o konuyu konusurken emma gelmisti..
Babam: peki..
Ben :neyse ben bir dus,almak istiyorum. Sonra biraz dinlenicem tom. aksam yemeyinde gorusuruz ..
Babam : tamam emily ..
Odama gidip kiyafetlerimi hazirladim, sonra banyoya gidip dusumu aldim. Kiyafetlerimi giyip yatagima uzandim tum olanlari dusunmeye basladim.....
Alexin agzindan.....
Ben salonda uzanirken bay tom geldi..
Tom : suan nasilsin alex?
Ben : iyim efendim..
Tom : anladigima gore kizimdan hoslaniyorsun...
Ben : sey aslinda ben... nasil desem.. yani bilmiyorumki.. yani be-..
Sozumu kesti ve...
Tom : zihnini okudum ve kalbinden gecenleride biliyorum sorun yok yani..(gulerek)
Ben : peki efendim tesekur ederim..
Emilyden hoslaniyorum ve nasil olacak bilmiyorum umarim mutlu ederim onu onu simdiden cok umursamaya basladim....
Uykum geldi ve yatagima uzandim bir sure sonra uykuya daldim...
**************
Emiynin agzindan..,
Sabah uyandim.. ve hemen gidip bir dus aldim. Okul formami giyip asagiya indim..
Alex : gunaydin kahvalti hazir..
Ben : gunaydin.
Babam: kahvaltinizi yapip okulunuza gidin ..
Kafami onaylar seklinde saladim.. klasik baba soylentileri iste hemen masaya oturdum ve. Kahvaltimi yaptim.alexle birlikte evden ciktik arabaya bindik okula gidiyorduk. Bir sure sessiz kaldik alex bu sesizligi bozdu.
Alex : dunku sorumun cevabini haala vermedin ?
Birsey soylemedim ve egilip yanagindan optum..
Ben : bu soruna cevap olarak yetiyormu ?
Alex : sanirim... ( siritarak).
Okula geldik ve arabadan inip sinifa dogru ilerledik.. sinifa girdik bizim grup ordaydi telasli gorunuyorlardi. Onlarin yanina gittik el eleydik. Batunun dikattini cekmis olmaliki hemen sordu ...;
Batu : siz cikiyormusunuz ?
Alex : evet bir sorunmu var ? !
Batu : ne sorunu olabilirki....
Alex : iyi o zaman..
Leyla : arkadaslar bir sorunumuz var !
Ben : ne oldu leyla ?
Leyla alexe donerek ;
Leyla : alex arthur burda !
Alex : ne arthuru onun ne isi var burda !
Leyla : bilmiyorum ama emmaya yardim amaciyla gelmis dusuncelerini duydum ve bu emily icin hic iyi olmiycak !
Ben : neler oluyor anlatirmisiniz artik ! ?
Leyla bana donerek;
Leyla : emily bu arthur denen cocuk istedigini her zaman her daim alir.. cok guclu bu dunyada vampir ilklerin oldugu gibi kurtlarda var ve arthur. Bİr kurt cok tehlikelidir.
Ben : peki alex sen,nerden biliyorsunki yani sen turkiyeye benim icin geldin arthuru nerden biliyorsun daha oncedemi buraya gelmistin..
Alex : ah em anlatmayi unutum ben yaz tatilerinde filan americaya kendi ulkeme giderim cogunlukla turkiyedeyim. ve sen geldigindede ben haala amerikadaydim sonra geldim zaten.. neyse konumuz bu deyil leyla arthurun suan nerde oldugunu biliyormusun?
Leyla : hayir duneyin dusuncelerini duydum . Ve muhtelemen bunu anlamis olmaliki artik duyamiyorum!
Ve,biz konusmaya devam ederken iceri bir ogretmen ve bir ogrenci girdi uzun boylu sari sacli siyah gozlu bir cocuktu .. anlamadigim bizim grup telasli ve sinirli bir sekilde yeni gelen cocuga bakiyordu .. hemen alexe donerek ..;
Ben : ne,oldu alex .!
Alex daha cevap vermeden ogretmen yeni gelen cocugun adini soyledi..
Ogretmen : evet cocuklar bu yeni arkadasiniz arthur.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VamPir HaYaTim :) ;)
Aventura17 yasindaki emily ston annesi oldukten sonra turkiyeye yerlesir orda yeni arkadaslar edinir ve bi cocuktan hoslanir emily vampir olduktan sonra tamamen bastan sona deyisir okuyun ve emilynin hayatina dalin ;)