yeni okulum

21 6 1
                                    

Ciglik cigliga uyandim oh be ruyaymis. Bu. Ruya biraz daha devam etseydi. Altima sicacaktim.. :)

Birden asagidann sesler gelmisti ve bir ses daha buyuk bir gurultuydu oha ne,oluyor asagi inmek icin yataktan ciktim gorduklerime korktum hem sasirdim hem guldum.

:alex ne yapiyorsun burada nasil girdin iceriye ?

Alex : sey ben kapinin onundeki saksinin altindaki anahtari alip iceri girdim sana kahvalti hazirlamak icin dun hani fazla sinirlenmistin ya telafi amaciyla bir kahvalti hazirlamaya calistim..

: yardim etsem bari mutfagin haline bak ( gulerek)

Alex : haklisin hadi kahvalti yapip cikalim okul var.

: ah evet nasil unutmusum dogru sagol.

Benle alex kahvaltiyi hazirliyorduk ama mutfagin halini gormeliydiniz caydanlik yerlerde yumurtalar tavanin,icinde olmasi gerekirken ocagin usunde kirik bir durumda yerlerde cips cola vs. Artiklari hemen toparlayip kahvaltiyi hazirladik kahvaltiyi yaptik ve alex' beni hazirlanmam icin beklemesini soyledim...

Hemen yukari cikip buz mavisi bir elbise giydim boyu dizimin az ustundeydi.. askilari vardi kot bir ceket aldim ustume altinada beyaz converslerimi giydim bir. Buyuk canta aldim askisi koldandi icine bir defter bir kalem biraktim sonra saclarimi duzlestirip bir ayleynir cektim hafif pembe parlaticimida surdum hazirdim..... ha bu arada siz simdi ne cabuk olanlari unutun diyceksiniz ama unutmadim yuzume maske takmam gerek kimsenin beni,uzgun gormemesi lazim annemi kalbime gomup yasamaya devam etmeliyim ..

Alex : sonunda oh be gel- ...

: ne,oldu alex ?

Alex : okula gidiyoruz,duyune deyil abarti,olmus. !

: aaaa sanane be salak istediyim gibi giyinirim elestirmek sanami dustu,aptal !

Alex: ne atarlaniyorsun hemen tamam ya,birsey demiyorum artik hadi,,cikalim ;)

: Tamam

Beraber evden ciktik alex ' in arabasina bindik ve,okula geldik arabadan indiyimizde okula bir adim attim ve herkez yine bana bakti ama sanirim bu sefer guzel oldugumu,dusundukleri icin deyil okulda tek insanin ben olmam icin cunku daha donusmeme. Bir hafta var .. acaba erkenmi geldim okula gitmelimiyim ?

Alex : sacmalama em .! Okul mudurune herseyi,anlatim seni,biliyor. Hadi sinifimiza.:)

: bidaha bunu yaparsan vampir oldugumda ilk seni isiririm .!

Alex: ne yaptim ben ya ? !

: dusuncelerimi,okumayi,kes sapsal.!

Tamam dedi ve sinifimiza gittik

Alex : sen,otur,bir siraya ben kantine gidip geliyorum em ..

: tamam alex..

Duvar kenarindan en arka siranin bir onune oturup. Alex 'i bekledim ..

: merhaba ben batu ;)

:Meraba. Bende emilyy ;)

Batu : aa burali deyilsin burda bi,arkadasimiz daha var alex oda burali deyil.

: alex i taniyormusun?

Batu : evet

: benimde arkadasim bende taniyorum

Batu: yoksa sendemi bizim gibisin ama insan kokusu geliyor. Senden ;)

: henuz donusmedim ;)

Batu : tamam. Bak bizim bir grup var seni sonra onlarla tanistiriirim .

: olur batu

Diyip siralarimiza oturduk alex daha gelmedi ben de dersi dinlemeyip basimi siraya koydum ve uyudum ani bir sesle uyandim

Alex: uyan em ! Uyan babanin. Dusmanlari burada geldiler seni almaya !!!!!

VamPir HaYaTim :) ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin